Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 22. oktober 2018 Del Skrevet 22. oktober 2018 Tenkte å oppgradere min gode, men nå litt gamle S7 med noe nytt og spennende. Jeg setter pris på: -Superbra kamera -God lyd i musikk Og det er jeg egentlig ferdig med det viktige. Er stort sett fornøyd med helt grei batteritid og skjermoppløsning/størrelse betyr fint lite. Er heller ikke opptatt av målt ytelse eller ren Android. Så da gjenstår det bare å velge noe som passer til meg. Har tenkt å kjøpe via OneCall og med delbetaling. Ser på Huawei P20 Pro, Samsung Galaxy S9 og iPhone XR. Note 9 og Mate 20 blir for dyre, så jeg står over de to. Hvilken ville du ha kjøpt, og hvorfor? Håper å høre noen gode tips og refleksjoner. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 22. oktober 2018 Del Skrevet 22. oktober 2018 Nå blir Oneplus 6T lansert om noen dager, så personlig ville jeg ventet å se hva slags kamera den får. God lyd i musikk - tenker du da på den innebygde høytaleren? For en del telefoner du ser på mangler hodetelefonutgang så da vil f.eks lydkvaliteten være avhengig av hvor god kvalitet Bluetooth hodetelefonen dine er. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 22. oktober 2018 Del Skrevet 22. oktober 2018 (endret) jeg mener i øretelefonene. Det er dessverre slik at færre og færre mobiler kommer med minijack, så jeg har måttet investere i et par gode bluetooth øretelefoner. Oneplus har aldri helt fristet meg, da de sjelden eller aldri har hatt den kamerakvaliteten jeg har ønsket meg. Kanskje 6t får et bedre kamera, men jeg er redd oneplus serien rett og slett ikke er for meg. Endret 22. oktober 2018 av Slettet-BnKsB4Fg0P Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 22. oktober 2018 Del Skrevet 22. oktober 2018 Med S9 vil du jo gå med IconX så sånn sett kanskje det beste kjøpet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 23. oktober 2018 Del Skrevet 23. oktober 2018 Kanskje. Men jeg er lite begeistret for denne kurvede skjermen. Det må jeg innrømme. Er den virkelig verdt det i forhold til p20 Pro? Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 23. oktober 2018 Del Skrevet 23. oktober 2018 Hvis du trenger noe fra HH så er jo P20 pro også med ett bra tilbud: FÅ MED GAVEKORT Nå får du 1500kr i gavekort hos HellyHansen.com ved kjøp av Huawei P20 eller P20 Pro. Se https://huawei-p20.com/hellyhansen/ for mer informasjon. 1 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 23. oktober 2018 Del Skrevet 23. oktober 2018 Hvis du er på jakt etter "superbra kamera" hadde jeg gått for P20 pro. Spesielt i mørke / dårlig lys er det helt latterlig hvor mye bedre den er enn konkurrentene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 23. oktober 2018 Del Skrevet 23. oktober 2018 Men hvor bra er det på video opptak? Der er jo Samsungene veldig bra. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 23. oktober 2018 Del Skrevet 23. oktober 2018 (endret) Opp til deg om det er bra nok. Endret 23. oktober 2018 av :utakt Lenke til kommentar
asle96 Skrevet 23. oktober 2018 Del Skrevet 23. oktober 2018 Det er dnb supertildud på power denne uken. P20 Pro og Mate 20 Pro kan fås med 20% rabatt. https://m.dnb.no/privat/nettbank-mobil-og-kort/supertilbud.html?sms=c01 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 23. oktober 2018 Del Skrevet 23. oktober 2018 Da har de garantert ikke den på lager. Jeg har aldri fått benyttet meg av DNB tilbudet hos Power da det jeg skulle kjøpe aldri har vært på lager. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 23. oktober 2018 Del Skrevet 23. oktober 2018 Da har de garantert ikke den på lager. Jeg har aldri fått benyttet meg av DNB tilbudet hos Power da det jeg skulle kjøpe aldri har vært på lager. Da kan du vel kjøpe den og vente til den kommer på lager? Forhåndsbestilte Xbox One X med å bruke det tilbudet. Tok lang tid før jeg fikk xbox'en men fikk rabatten siden jeg betalte mens det var tilbud. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 23. oktober 2018 Del Skrevet 23. oktober 2018 Man får jo ikke kjøpt på nett dersom den ikke er på lager. Og noen fysisk butikk finnes ikke her... Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 23. oktober 2018 Del Skrevet 23. oktober 2018 Man får jo ikke kjøpt på nett dersom den ikke er på lager. Og noen fysisk butikk finnes ikke her... Sikker på det? Man får jo kjøpt den nå selv om dem ikke har den på lager. Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 23. oktober 2018 Del Skrevet 23. oktober 2018 Du kan bestille selv om de ikke har på lager, så lenge det står forventet inn. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 23. oktober 2018 Del Skrevet 23. oktober 2018 Hva er galt med S7? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 23. oktober 2018 Del Skrevet 23. oktober 2018 Ikke noe galt med S7, bortsett fra en sprekk i skjermen som gjør den litt klar for utbytting. Lenke til kommentar
LordBendtner Skrevet 24. oktober 2018 Del Skrevet 24. oktober 2018 (endret) Jeg klarer ikke helt å forstå budsjettet ditt. En Mate 20 pro til 9500kr er for dyrt, men iphone xr til 9300kr(evt. 8700kr) er innafor. Går det en magisk grense en plass her? Det er vel opplest og vedtatt at p20 Pro er best på kamera innenfor ditt budsjett. Lydmessig er vel LG v30 og G7 Thinq best, men mangler et godt kamera. Beste middelvei vil jeg påstå er P20 Pro, så sparer du et par lapper også :-) Endret 24. oktober 2018 av LordBendtner Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 24. oktober 2018 Del Skrevet 24. oktober 2018 LG G7 Thinq får man jo ny for 3500kr og på finn. Selv ville jeg nok kjøpt Mate 20 Pro til 7600kr hos power til helgen om jeg var deg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 24. oktober 2018 Del Skrevet 24. oktober 2018 Jeg klarer ikke helt å forstå budsjettet ditt. En Mate 20 pro til 9500kr er for dyrt, men iphone xr til 9300kr(evt. 8700kr) er innafor. Går det en magisk grense en plass her? Det er vel opplest og vedtatt at p20 Pro er best på kamera innenfor ditt budsjett. Lydmessig er vel LG v30 og G7 Thinq best, men mangler et godt kamera. Beste middelvei vil jeg påstå er P20 Pro, så sparer du et par lapper også :-) Grensen går egentlig på rundt 8.000 kr. Synes noe særlig mer er bare feil å bruke på en telefon. iPhone XR er tatt med fordi jeg er veldig spent på akkurat den. Til tross for at den sprenger budsjettet. Mate20 har dette nye minnekortformatet som jeg ikke gidder å kaste bort noe tid på. Har en haug med Micro SDkort jeg ikke trenger å gjøre overflødige akkurat nå.Og spesielt ikke til såpass høy pris. Skal ikke se bort ifra at P20 kanskje er det beste valget. LG G7 Thinq får man jo ny for 3500kr og på finn. Selv ville jeg nok kjøpt Mate 20 Pro til 7600kr hos power til helgen om jeg var deg. G7 har et veldig dårlig kamera på videoopptak, så den er uaktuell dessverre. Kjøpte en slik en tid tilbake og den var skuffende. Men jeg skal ikke betale alt nå, så jeg må velge delbetaling via OneCall. Og Power er en møkkabutikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå