-Just-Me- Skrevet 22. oktober 2018 Del Skrevet 22. oktober 2018 Hei! Jeg ser etter ny bil etter årevis med liten bil som mildt sagt mangler plass og krefter. Jeg synes de nye passatene er kjempefine, og scoret bra på tester, men minuset på modellen som jeg linker til, er 'svake' motoren på en så stor bil. Jeg vet de kan tunes, men er jo begrenset hvor mye det er å hente fra en 1.6 l motor. 2 L med 150 hk blir litt utenfor budsjettet jeg føler jeg kan bruke på bil. Har noen passaten eller prøvd passaten med 1.6 liter 120 hk, som kan si fortelle litt kjøreegenskapene, er den veldig svak osv? https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=131700680 Lenke til kommentar
accer Skrevet 22. oktober 2018 Del Skrevet 22. oktober 2018 En heilt grei bil å kjøre rundt på ingen racerbil. Om du ikke skal dra på en tung stor gammel campingvogn og fullastet bil. Så er dette en veldig god bil å kjøre med mye kjørekomfort og god plass både i bagasjerom og baksete. bilen er grei til å dra på tur med, bruker lite drivstoff en nokså økonomisk motor dette og motoren er svert driftsikker lett kjørt. Du vil nok ikke merke så godt at det er bare 120hk . Så ja denne bilen er ikke så dumt kjøp. Og den går sånn nogen lunde godt. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 26. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2018 En heilt grei bil å kjøre rundt på ingen racerbil. Om du ikke skal dra på en tung stor gammel campingvogn og fullastet bil. Så er dette en veldig god bil å kjøre med mye kjørekomfort og god plass både i bagasjerom og baksete. bilen er grei til å dra på tur med, bruker lite drivstoff en nokså økonomisk motor dette og motoren er svert driftsikker lett kjørt. Du vil nok ikke merke så godt at det er bare 120hk . Så ja denne bilen er ikke så dumt kjøp. Og den går sånn nogen lunde godt. Okay, takk! Du virka ikke helt overbevist om bilen med andre ord Lenke til kommentar
accer Skrevet 29. oktober 2018 Del Skrevet 29. oktober 2018 Okay, takk! Du virka ikke helt overbevist om bilen med andre ord Bilen er nokså god å kjøre om du vil ha en bil som er billig i drift så er denne meget å anbefale. Men dette går litt på hva du skal bruke den til. Men noe mindre motor en dette bør du ikke ha. Har kjørt har vw i mange år, og det er veldig gode å kjøre. Kommer seg bra fram på vinteren. Har veldig god kjørekomfort. Men det ensete du vil merke er om du skal dra tunge hengere og vogner langs flate norges land. Da kunne du gjerne gått for litt større motor til 150 hk . Men til normal bruk så er dette en apsolutt en bra bil å kjøpe du får mye for pengene med mye utstyr.. Disse bilen er det heller ikke så mye tull med som det hva den den modellen under. . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå