Gå til innhold

ICE ustabilt nett i dag? Noen som vet?

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+6132

Noe er ihvertfall galt hos Ice. Har mistet all dekning flere ganger i dag. 4g kommer opp igjen, og etter noen minutt ramler det ut igjen. Volte uteblir helt. Har ingen dekning i skrivende stund.

Legger merke til at du startet tråden i går, feilmeldingen hos ICE kom i dag... I tillegg har jo jeg tilsvarende erfaring fra tidligere og da påsto de at det ikke var noe feil men skyldte først på min mobil, deretter at jeg hadde dårlig dekning (noe jeg ikke har). Om man først er rammet av denne feilen ville jeg byttet jo før jo heller.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Legger merke til at du startet tråden i går, feilmeldingen hos ICE kom i dag... I tillegg har jo jeg tilsvarende erfaring fra tidligere og da påsto de at det ikke var noe feil men skyldte først på min mobil, deretter at jeg hadde dårlig dekning (noe jeg ikke har). Om man først er rammet av denne feilen ville jeg byttet jo før jo heller.

Nå var det nok ikke jeg som startet tråden. Sånn alikevel har jeg også mine problemer med Ice. Opplever sms som ikke kommer frem til meg, og at anrop til meg ikke når frem. 

Edit: har hatt disse problemene lenge, og ikke bare i dag. Venter på at avtaleperiode utløper, slik at jeg kan bytte leverandør.

Endret av Normix
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Nå var det nok ikke jeg som startet tråden. Sånn alikevel har jeg også mine problemer med Ice. Opplever sms som ikke kommer frem til meg, og at anrop til meg ikke når frem. 

Edit: har hatt disse problemene lenge, og ikke bare i dag. Venter på at avtaleperiode utløper, slik at jeg kan bytte leverandør.

Sorry, det gikk litt fort her nå. Som nevnt ovenfor kan Komplett være et godt valg, og det er sjelden tull med leverandører i Telenors nett. Selv liker jeg godt Talkmore da jeg kan bytte til kontantkort i perioder med lavt forbruk og lite reising. Siden mange av mine venner også bruker Talkmore blir regningene små. Når jeg i tillegg verver eller lar meg verve en gang i blant blir regningene nesten fraværende :)

Lenke til kommentar

Takker folkens :)

Jeg fikk testet litt i dag, ICE mobilen min har ikke fått kontakt med noe som helst i hele dag, verken SMS eller data eller tale.

Men chess kontantmobilen min som kjører på telia også, er helt i orden.

Fikk heller ikke kontakt med noen andre som bruker ICE.

Så da er det ICE sitt problem tydeligvis.

Jeg burde vel bruke Telenors nett, for å ha en mobil med Telia (chess kontantkort) og en med Telenor. ICE gidder jeg ikke mer.

Jeg tenkte på å bytte til Talkmore, takk for tilbudet om verving Nidar2, men synes det er dumt at datapakkene gjelder for en måned og hvis man har halve måneden igjen så kan man bare bruke halve datapakken hvis jeg forstår riktig.

Jeg tenkte også på den militærøvelsen, at de kanskje drev med noe tull, eller at noen morroklumper hadde med seg GSM jammer på jobb, men så jo fort at abonnementet på den andre mobilen virket fint. :)

Lenke til kommentar

Ei i klassen og hennes familie mangler også ice nett på mobilene sine i dag. Ingen tjeneste står det på skjermen. Hun ga meg telefonen sin for å sjekke. Jeg klarte å få hennes telefon på nett igjen ved å gå inn i sim programmer på iphonen hennes og velge «trigger» noe.. da fikk hun dekning igjen

Lenke til kommentar

Er det noen som vet om man kan bytte nummer på et SIM kort man allerede har?

Jeg har et Happybytes "abonnement" med SIM som jeg kunne tenke meg å bruke som hovedabonnement, men vil beholde mitt hovednummer fra ICE... Er det mulig å "bytte nummer" eller må jeg bestille et nytt Happybytes SIM?

Lenke til kommentar

Er det noen som vet om man kan bytte nummer på et SIM kort man allerede har?

Jeg har et Happybytes "abonnement" med SIM som jeg kunne tenke meg å bruke som hovedabonnement, men vil beholde mitt hovednummer fra ICE... Er det mulig å "bytte nummer" eller må jeg bestille et nytt Happybytes SIM?

Send de en msg på messenger så får du sikkert ordna noe.

Lenke til kommentar

Send de en msg på messenger så får du sikkert ordna noe.

Okei... jeg har ikke messenger og vet ikke hvordan det funker...

Har slettet facebooken min også.

Redigert: Ok jeg sendte dem en e-post :)

Redigert igjen: Da er det bestilt :) tar noen dager men, måtte bestille nytt SIM kort.

Happybytes blir nå mitt hoved"abonnement".

Endret av 8DX8QO0Y
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...