Delvis Skrevet 22. oktober 2018 Del Skrevet 22. oktober 2018 (endret) USB dingsen for Logitech unify på min bærbare, begynte plutselig å forårsake frys. Fikk ikke åpnet programmer, mapper osv.Det er nok å taste ctrl + alt + del og avbryt, så løser det seg, men samme skjer på nytt med visse mellomrom. Se gjerne denne tråden for mer info.Har to andre slike dingser, og begge fungerer helt fint. Bestilte en ny på eBay og fikk den i dag.Og så lager den samme frysproblemene som den jeg hadde !De to som lager problemer, og de som fungerer ser litt forskjellige ut. Se bilde her:Den til høyre er den nye jeg fikk i dag, som lager samme problem som den andre. Som man ser står det noe skrevet på dem, og plasten har en annen fasong. Men det merkelige er, at den første av de fungerte fint i 2 år før dette problemet plutselig oppsto.Har prøvd på 2 pc'er og det er 2 forskjellige muser. Samme problem.De 2 andre ( til venstre) som ser litt anderledes ut er minst like gamle, og fungerer uten problem.Noen som skjønner dette..?Eventuelt hvor jeg kan få tak i de lik den til venstre? Endret 22. oktober 2018 av Delvis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå