Cocola Skrevet 22. oktober 2018 Del Skrevet 22. oktober 2018 Hallo. Jeg har sett litt på mulighetene med å rustbehandle bilen. Som feks tectyl. Er dette noe som kan være lurt å gjøre? Lenke til kommentar
Åsgårdsreia Skrevet 22. oktober 2018 Del Skrevet 22. oktober 2018 Dersom du mener eksisterende rustbeskyttelse ikke er tilstrekkelig til å beskytte bilen din for resten av levetiden du forventer bør du vurdere det. Dette er jo først og fremst et forebyggende tiltak, så om bilen allerede er godt rustet eller sliten på andre måter kan man kanskje heller vurdere å legge pengene på neste bil. Lenke til kommentar
Cocola Skrevet 22. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2018 Bilen er ikke rusten og jeg vet ikke tilstand på eksisterende. Jeg tenkte mer kun forebyggende. Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 22. oktober 2018 Del Skrevet 22. oktober 2018 Husk å sjekke for rust først, så du kan gjøre noe med det, istedenfor bare å dekke det til å la det fortsette å ruste.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå