TheDarkSycamore - SCM Skrevet 20. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2019 Hvorfor poster du bare link, og ikke bilde slik du har gjort før? Jeg kan ikke poste bilde via mobilen min. :hrm: Skog Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2019 Blodpøl Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2019 sjokoladebiter Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2019 Hyssing Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 24. mars 2019 Del Skrevet 24. mars 2019 Hyssing Tenkte bare jeg skulle være grei å minne deg på dine egne regler DarkSeeds Husk at det skal være flere ting å velge mellom på bildene man legger ut. Det eneste jeg kan se på ditt siste bilde (bortsett fra hyssing som allerede er tatt), det er "bokstaver". Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2019 (endret) Tenkte bare jeg skulle være grei å minne deg på dine egne regler DarkSeeds Husk at det skal være flere ting å velge mellom på bildene man legger ut. Det eneste jeg kan se på ditt siste bilde (bortsett fra hyssing som allerede er tatt), det er "bokstaver". Oja, det var det jah. Bra at du er oppmerksom. Hysing Endret 24. mars 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2019 Googlet: skuter belte. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 31. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2019 (endret) Dataskjerm Hei, følg reglene. Det er ikke en dataskjerm i Mr-SG sitt bilde. Vi skal liksom google det vi ser. :nei: Jeg gidder ikke å være med i denne leken, hvis dette forekommer mer av dette nå. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1828258&page=1 3 eller 4 gangen jeg nevner dette: Meningen er at man skal google det man ser. Hvis man ser et bygg i brann i et bilde, da ser man det brenner. Så viser man jo ikke et bilde av fotballaget Brann, det er liksom ikke det du opprinnelig så. Så meningen med denne leken er å google det man ser. Endret 31. mars 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 31. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2019 (endret) Kjeledress. Googlet: Mobilskjerm Endret 31. mars 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 31. mars 2019 Del Skrevet 31. mars 2019 Googlet: Mobilskjerm Rolig nå DarkSeeds. Dette var Sprengemobil sitt første innlegg her inne. Tror nok bare det var en enkel misforståelse fra han sin side. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 31. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2019 (endret) Rolig nå DarkSeeds. Dette var Sprengemobil sitt første innlegg her inne. Tror nok bare det var en enkel misforståelse fra han sin side. Sikkert mulig det. Men jeg reagerer desverre slikt, hvis det samme skjer ofte etter vær andre. Jeg blir først fustrert.PS: La oss fortsette med leken. Endret 31. mars 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 1. april 2019 Del Skrevet 1. april 2019 (endret) Hei, følg reglene. Det er ikke en dataskjerm i Mr-SG sitt bilde. Vi skal liksom google det vi ser. :nei: Jeg gidder ikke å være med i denne leken, hvis dette forekommer mer av dette nå. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1828258&page=1 3 eller 4 gangen jeg nevner dette: Meningen er at man skal google det man ser. Hvis man ser et bygg i brann i et bilde, da ser man det brenner. Så viser man jo ikke et bilde av fotballaget Brann, det er liksom ikke det du opprinnelig så. Så meningen med denne leken er å google det man ser. Jeg beklager virkelig dette her, jeg trodde "å google det man ser" var å google det første man ser i virkeligheten, men så brøt dere ut en krangel. Men jeg skal nå finne noe jeg ser på bildet som Mr supergomp la ut. Mobiltelefon (OnePlus 6) Endret 1. april 2019 av SprengeMobil 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. april 2019 Forfatter Del Skrevet 1. april 2019 (endret) Jeg beklager virkelig dette her, jeg trodde "å google det man ser" var å google det første man ser i virkeligheten, men så brøt dere ut en krangel. Men jeg skal nå finne noe jeg ser på bildet som Mr supergomp la ut. --forkortet ned-- Beklagelsen er god tatt. Du kunne uansett ikke vite hvordan jeg ville reagerte. Googlet: App Endret 1. april 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg