niqen Skrevet 21. oktober 2018 Del Skrevet 21. oktober 2018 (endret) Etter noen timer med litt troubleshooting ( ) i helgen har jeg endelig fått satt sammenmaskinen min. Skjermen er også oppe å går, men merket meg fort at det erlitt bleed i øverste hjørne på høyre side av skjermen. Ikke merkbart i det daglige så lengedet er lysere farger, men med mørk farge og da spesielt en svart bakgrunn så er det noksåtydelig om man nå er slik som meg selv, veldig obs på det.Hvor går grensa for retur av skjerm pga bleed egentlig? Hva er for ille, og hva børman bare ignorere og være tilfreds med? Spør av ren nyskjerrighet da jeg ikke helt vethva man bør forvente av bleed på denne skjermen. Har hørt noen horror stories, såtror neppe min er worst case scenario, men igjen.. en kan vel fort risikere å bytte til ensom lekker verre også? Beklager for laber bildekvalitet Endret 21. oktober 2018 av niqen Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 21. oktober 2018 Del Skrevet 21. oktober 2018 Er slik på min skjerm også, men jeg bryr meg ikke så mye om det. Man ser det stort sett hvis man ser spesielt etter det, noe jeg normalt ikke gjør. Merker ikke så mye til det i spill, så jeg gidder ikke å bytte skjerm. Og jeg har hatt den en stund nå. 1 Lenke til kommentar
niqen Skrevet 21. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2018 Er slik på min skjerm også, men jeg bryr meg ikke så mye om det. Man ser det stort sett hvis man ser spesielt etter det, noe jeg normalt ikke gjør. Merker ikke så mye til det i spill, så jeg gidder ikke å bytte skjerm. Og jeg har hatt den en stund nå. Litt kjipt, men har begynt å forstå at det er nokså alminnelig, dette. Kjenner en som byttet samme skjerm og fikk en verre i retur.. litt kjedelig det også. Får vel kanskje bare godta det, slik jeg ser flere andre gjør, inkl deg selv Er generelt storfornøyd med selve skjermen ellers da. Lenke til kommentar
niqen Skrevet 23. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2018 (endret) Noen som vet hvordan man skal gå frem for å ev. returnere skjermen? Ta med skjerm, kvittering og troppe opp hos nærmeste Elkjøp som har den inne, eller er det ikke fullt så enkelt? Endret 23. oktober 2018 av niqen Lenke til kommentar
niqen Skrevet 3. november 2018 Forfatter Del Skrevet 3. november 2018 Bytta, fikk en med tilnærmet lik null bleed, fornøyd, løst. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 3. november 2018 Del Skrevet 3. november 2018 Ikke verst det da. Lykke til med den nye skjermen. 1 Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 5. november 2018 Del Skrevet 5. november 2018 Skulle du få problemet igjen er jeg fornøyd med Asus ROG Swift PG278QR 27" gamingskjerm (sort) når det gjelder farge, eneste negative med denne overklokking på 165 hz funger dårlig samtidig med 3dvision og gsync funger ikke samtidig og problem med panelet er litt ustabilt går i svart etter litt bruk på kort tid men noe problemer er det alltid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå