zzzalamander Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Noen som vet? Hvor mye kan man slipe av prossesoren og hvordan skjønner jeg at det er nok? Vil jo ikke slipe meg helt ned i et uføre jeg ikke kan reversere... på forhånd takk Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Hvorfor skal du planslipe?? Det er ikke mye du kan pusse av kjernen på en AMD da, siden core ligger åpen. Det er ikke verken heatspreader eller annet på amd, så tror du skal legge de planene der på is. AMD sine kjerner er så plane som du kan få de Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Ikke alltid derfor du plansliper en CPU core, plansliper du litt kan det gjøre underverker med tempen Hvor mye vet jeg ikke, men rundt 1/2 mm tenker jeg. Finnes sikkert noe om dette på nettet et sted. www.google.com Lenke til kommentar
White_Tiger Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 (endret) Er vel et veldig tynt lag med noe metallignende på toppen, men jeg ville ikke turt og planslipe den . Legg ut bilder hvis du gjør det da, det her kan bli spennede Endret 18. desember 2003 av White_Tiger Lenke til kommentar
IceCool Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Lar seg ikke gjøre uten å ripe opp og ødelegge core for mye...Det var/er de gamle AMD CPUene som kunne slipes ned endel. Lenke til kommentar
zzzalamander Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 Var varme transport jeg tenkte på ja, men er det så pass risiko tar jeg fatt i det med en annen vinkling (om jeg finner den....). kom gjerne med tips Takker for replyene da, tnx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå