Gå til innhold

Gtx 1080, blir det flaskehals i PC-en jeg har?


dado

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøpte du kortet på finn eller dustin :hmm:

Kortet er kjøpt på dustin, så jeg får kvittering når jeg henter kortet!. Men jeg har kjøpt denne på finn av en fyr, han bor i nærheten så jeg skal hente den i morgen, etter at jeg har sjekket den. Hadde jeg kjøpt den på dustin så hadde jeg betalt den over 9000 kr som privat person, ikke som bedrift.  

Endret av dado
Lenke til kommentar

Okay :green:

Tenkte å si at kortet var helt ny, ikke pakket ut av eska og med kvittering fra Dustin. Han som jeg kjøpte fra er bedriftskunde hos Dustin, så han fikk kjøpt kortet mye billigere enn det han solgte til meg. Har testa den nå i flere dager og alt er ok :)

Endret av dado
  • Liker 1
Lenke til kommentar

får det ikke mye billigere, er vel bare pris uten moms..

Jo han fikk det, har sett hvor mye han kjøpte den for. Han må jo ha noe bedriftsavtale med dem, jeg så hvor mye han betalte den, selv om han solgte til meg for 7250 kr så tjente han 1500 kr på det. Han hadde kjøpt 4 stk 2080 og 6-7 2080TI, hvor alle ble kjøpt av minere.

Lenke til kommentar

Tenkte å si at kortet var helt ny, ikke pakket ut av eska og med kvittering fra Dustin. Han som jeg kjøpte fra er bedriftskunde hos Dustin, så han fikk kjøpt kortet mye billigere enn det han solgte til meg. Har testa den nå i flere dager og alt er ok :)

Takker for svar, trudde du ble lurt derfor svarte jeg deg slik. 1+

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jo han fikk det, har sett hvor mye han kjøpte den for. Han må jo ha noe bedriftsavtale med dem, jeg så hvor mye han betalte den, selv om han solgte til meg for 7250 kr så tjente han 1500 kr på det. Han hadde kjøpt 4 stk 2080 og 6-7 2080TI, hvor alle ble kjøpt av minere.

 

Husk at du bare får 1 års reklamasjon istedenfor 5 år, da.

Endret av Kilko1337
Lenke til kommentar

Husk at du bare får 1 års reklamasjon istedenfor 5 år, da.

Det her er for bederiftskunder. Reklamasjon står det ikke noe om hvor mange år, men garanti er lik som for privatkunder.

 

9. Reklamasjon

 

Ved mottak av leveransen, skal kunden undersøke det leverte produktet. Reklamasjonskrav ift produktene/leveransen må framlegges Dustin umiddelbart etter at feilen er oppdaget, og senest ti (10) dager fra fakturadato. Produktet må returneres på angitt måte.

Dersom kunden skal gjøre mangelskrav gjeldende må kunden kontakte Dustin, fortrinnsvis gjennom Min Konto/Ordrehistorikk på Dustins hjemmesider og der opprette et oppdrag. Tilkjent oppdragsnummer eller returseddel innebærer ikke at Dustin har akseptert reklamasjonen. Oppdragsnummeret er gyldig i fjorten (14) dager, og produktet skal innen utløpet av denne perioden gjøres tilgjengelig for Dustin. Ved retur av produktet skal returfrakten til Dustin være betalt. Videre skal ordrenummer, faktura og informasjon om gyldig oppdragsnummer samt en detaljert redegjørelse av mangelen følge med produktet. Ved feilaktig reklamasjon har tilbakesendesDustin rett til å sende produktet tilbakesendes produktet i retur til kunde, samt belaste fraktkostnader. Returvarer skal sendes godt innpakket i godkjent emballasje (for eksempel brun bølgepappkartong). Kunde er ansvarlig for tap eller mangler ved produktet under transport. Eventuelle transportskader som følge av mangelfull innpakning belastes kunden. Dustin forbeholder seg rett til å gjennomføre produktkontroll av returnerte produkter, og rett til å belaste kunden for kostnaden for slik test dersom produktet ikke er beheftet med mangel og reklamasjonen derfor ikke aksepteres.

Mer informasjon om reklamasjon finnes her.

 

10. Garanti

Garanti gis av produktenes respektive produsenter. Dustin gir ingen garanti som går ut over det som følger av produsentenes garantibetingelser.

Endret av dado
Lenke til kommentar

Det her er for bederiftskunder. Reklamasjon står det ikke noe om hvor mange år, men garanti er lik som for privatkunder.

 

9. Reklamasjon

 

Ved mottak av leveransen, skal kunden undersøke det leverte produktet. Reklamasjonskrav ift produktene/leveransen må framlegges Dustin umiddelbart etter at feilen er oppdaget, og senest ti (10) dager fra fakturadato. Produktet må returneres på angitt måte.

Dersom kunden skal gjøre mangelskrav gjeldende må kunden kontakte Dustin, fortrinnsvis gjennom Min Konto/Ordrehistorikk på Dustins hjemmesider og der opprette et oppdrag. Tilkjent oppdragsnummer eller returseddel innebærer ikke at Dustin har akseptert reklamasjonen. Oppdragsnummeret er gyldig i fjorten (14) dager, og produktet skal innen utløpet av denne perioden gjøres tilgjengelig for Dustin. Ved retur av produktet skal returfrakten til Dustin være betalt. Videre skal ordrenummer, faktura og informasjon om gyldig oppdragsnummer samt en detaljert redegjørelse av mangelen følge med produktet. Ved feilaktig reklamasjon har tilbakesendesDustin rett til å sende produktet tilbakesendes produktet i retur til kunde, samt belaste fraktkostnader. Returvarer skal sendes godt innpakket i godkjent emballasje (for eksempel brun bølgepappkartong). Kunde er ansvarlig for tap eller mangler ved produktet under transport. Eventuelle transportskader som følge av mangelfull innpakning belastes kunden. Dustin forbeholder seg rett til å gjennomføre produktkontroll av returnerte produkter, og rett til å belaste kunden for kostnaden for slik test dersom produktet ikke er beheftet med mangel og reklamasjonen derfor ikke aksepteres.

Mer informasjon om reklamasjon finnes her.

 

10. Garanti

Garanti gis av produktenes respektive produsenter. Dustin gir ingen garanti som går ut over det som følger av produsentenes garantibetingelser.

 

Det er riktig. Altså produsentens garanti gjelder for det enkelte produkt, men du har ikke noe reklamasjonsrett når garantien har gått ut hvis det er det kjøpt via bedrift. Da må du isåfall ha kjøpt en utvidet garantipakke.

Lenke til kommentar

Det er riktig. Altså produsentens garanti gjelder for det enkelte produkt, men du har ikke noe reklamasjonsrett når garantien har gått ut hvis det er det kjøpt via bedrift. Da må du isåfall ha kjøpt en utvidet garantipakke.

Så lenge jeg har garanti så er det bedre enn ingentig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...