dado Skrevet 27. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2018 (endret) Hehe, trenger du gpu-z for å se det Les denne her https://www.extremetech.com/gaming/278969-gpu-z-adds-fake-gpu-detection-capability-to-combat-counterfeiting Nesten umulig å se forskjell hvis ikke du kobler den til pc og tester med GPU-Z Endret 27. oktober 2018 av dado Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 27. oktober 2018 Del Skrevet 27. oktober 2018 Kjøpte du kortet på finn eller dustin Lenke til kommentar
dado Skrevet 27. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2018 (endret) Kjøpte du kortet på finn eller dustin Kortet er kjøpt på dustin, så jeg får kvittering når jeg henter kortet!. Men jeg har kjøpt denne på finn av en fyr, han bor i nærheten så jeg skal hente den i morgen, etter at jeg har sjekket den. Hadde jeg kjøpt den på dustin så hadde jeg betalt den over 9000 kr som privat person, ikke som bedrift. Endret 27. oktober 2018 av dado Lenke til kommentar
dado Skrevet 1. november 2018 Forfatter Del Skrevet 1. november 2018 (endret) Okay Tenkte å si at kortet var helt ny, ikke pakket ut av eska og med kvittering fra Dustin. Han som jeg kjøpte fra er bedriftskunde hos Dustin, så han fikk kjøpt kortet mye billigere enn det han solgte til meg. Har testa den nå i flere dager og alt er ok Endret 1. november 2018 av dado 1 Lenke til kommentar
Mickey_OT Skrevet 1. november 2018 Del Skrevet 1. november 2018 får det ikke mye billigere, er vel bare pris uten moms.. Lenke til kommentar
dado Skrevet 1. november 2018 Forfatter Del Skrevet 1. november 2018 får det ikke mye billigere, er vel bare pris uten moms.. Jo han fikk det, har sett hvor mye han kjøpte den for. Han må jo ha noe bedriftsavtale med dem, jeg så hvor mye han betalte den, selv om han solgte til meg for 7250 kr så tjente han 1500 kr på det. Han hadde kjøpt 4 stk 2080 og 6-7 2080TI, hvor alle ble kjøpt av minere. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 1. november 2018 Del Skrevet 1. november 2018 Tenkte å si at kortet var helt ny, ikke pakket ut av eska og med kvittering fra Dustin. Han som jeg kjøpte fra er bedriftskunde hos Dustin, så han fikk kjøpt kortet mye billigere enn det han solgte til meg. Har testa den nå i flere dager og alt er ok Takker for svar, trudde du ble lurt derfor svarte jeg deg slik. 1+ 2 Lenke til kommentar
Kilko1337 Skrevet 8. november 2018 Del Skrevet 8. november 2018 (endret) Jo han fikk det, har sett hvor mye han kjøpte den for. Han må jo ha noe bedriftsavtale med dem, jeg så hvor mye han betalte den, selv om han solgte til meg for 7250 kr så tjente han 1500 kr på det. Han hadde kjøpt 4 stk 2080 og 6-7 2080TI, hvor alle ble kjøpt av minere. Husk at du bare får 1 års reklamasjon istedenfor 5 år, da. Endret 8. november 2018 av Kilko1337 Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 8. november 2018 Del Skrevet 8. november 2018 Normalt har du 3 år garanti og 2 år reklamasjon Lenke til kommentar
dado Skrevet 8. november 2018 Forfatter Del Skrevet 8. november 2018 (endret) Husk at du bare får 1 års reklamasjon istedenfor 5 år, da. Det her er for bederiftskunder. Reklamasjon står det ikke noe om hvor mange år, men garanti er lik som for privatkunder. 9. Reklamasjon Ved mottak av leveransen, skal kunden undersøke det leverte produktet. Reklamasjonskrav ift produktene/leveransen må framlegges Dustin umiddelbart etter at feilen er oppdaget, og senest ti (10) dager fra fakturadato. Produktet må returneres på angitt måte. Dersom kunden skal gjøre mangelskrav gjeldende må kunden kontakte Dustin, fortrinnsvis gjennom Min Konto/Ordrehistorikk på Dustins hjemmesider og der opprette et oppdrag. Tilkjent oppdragsnummer eller returseddel innebærer ikke at Dustin har akseptert reklamasjonen. Oppdragsnummeret er gyldig i fjorten (14) dager, og produktet skal innen utløpet av denne perioden gjøres tilgjengelig for Dustin. Ved retur av produktet skal returfrakten til Dustin være betalt. Videre skal ordrenummer, faktura og informasjon om gyldig oppdragsnummer samt en detaljert redegjørelse av mangelen følge med produktet. Ved feilaktig reklamasjon har tilbakesendesDustin rett til å sende produktet tilbakesendes produktet i retur til kunde, samt belaste fraktkostnader. Returvarer skal sendes godt innpakket i godkjent emballasje (for eksempel brun bølgepappkartong). Kunde er ansvarlig for tap eller mangler ved produktet under transport. Eventuelle transportskader som følge av mangelfull innpakning belastes kunden. Dustin forbeholder seg rett til å gjennomføre produktkontroll av returnerte produkter, og rett til å belaste kunden for kostnaden for slik test dersom produktet ikke er beheftet med mangel og reklamasjonen derfor ikke aksepteres. Mer informasjon om reklamasjon finnes her. 10. Garanti Garanti gis av produktenes respektive produsenter. Dustin gir ingen garanti som går ut over det som følger av produsentenes garantibetingelser. Endret 8. november 2018 av dado Lenke til kommentar
Kilko1337 Skrevet 9. november 2018 Del Skrevet 9. november 2018 Det her er for bederiftskunder. Reklamasjon står det ikke noe om hvor mange år, men garanti er lik som for privatkunder. 9. Reklamasjon Ved mottak av leveransen, skal kunden undersøke det leverte produktet. Reklamasjonskrav ift produktene/leveransen må framlegges Dustin umiddelbart etter at feilen er oppdaget, og senest ti (10) dager fra fakturadato. Produktet må returneres på angitt måte. Dersom kunden skal gjøre mangelskrav gjeldende må kunden kontakte Dustin, fortrinnsvis gjennom Min Konto/Ordrehistorikk på Dustins hjemmesider og der opprette et oppdrag. Tilkjent oppdragsnummer eller returseddel innebærer ikke at Dustin har akseptert reklamasjonen. Oppdragsnummeret er gyldig i fjorten (14) dager, og produktet skal innen utløpet av denne perioden gjøres tilgjengelig for Dustin. Ved retur av produktet skal returfrakten til Dustin være betalt. Videre skal ordrenummer, faktura og informasjon om gyldig oppdragsnummer samt en detaljert redegjørelse av mangelen følge med produktet. Ved feilaktig reklamasjon har tilbakesendesDustin rett til å sende produktet tilbakesendes produktet i retur til kunde, samt belaste fraktkostnader. Returvarer skal sendes godt innpakket i godkjent emballasje (for eksempel brun bølgepappkartong). Kunde er ansvarlig for tap eller mangler ved produktet under transport. Eventuelle transportskader som følge av mangelfull innpakning belastes kunden. Dustin forbeholder seg rett til å gjennomføre produktkontroll av returnerte produkter, og rett til å belaste kunden for kostnaden for slik test dersom produktet ikke er beheftet med mangel og reklamasjonen derfor ikke aksepteres. Mer informasjon om reklamasjon finnes her. 10. Garanti Garanti gis av produktenes respektive produsenter. Dustin gir ingen garanti som går ut over det som følger av produsentenes garantibetingelser. Det er riktig. Altså produsentens garanti gjelder for det enkelte produkt, men du har ikke noe reklamasjonsrett når garantien har gått ut hvis det er det kjøpt via bedrift. Da må du isåfall ha kjøpt en utvidet garantipakke. Lenke til kommentar
dado Skrevet 9. november 2018 Forfatter Del Skrevet 9. november 2018 Det er riktig. Altså produsentens garanti gjelder for det enkelte produkt, men du har ikke noe reklamasjonsrett når garantien har gått ut hvis det er det kjøpt via bedrift. Da må du isåfall ha kjøpt en utvidet garantipakke. Så lenge jeg har garanti så er det bedre enn ingentig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå