odysseus Skrevet 10. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2020 4 minutes ago, Olethros said: Urk. Hvis jeg måtte hørt på den musikken der når jeg prøvde å sove ville jeg vært frista til å bæsje på gulvet ditt jeg også. Jada. Brødrene har variert smak i musikk, til og med denne funker. VID_20200707_212950.mp4 Lenke til kommentar
odysseus Skrevet 22. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2020 On 7/10/2020 at 3:45 PM, Olethros said: Urk. Hvis jeg måtte hørt på den musikken der når jeg prøvde å sove ville jeg vært frista til å bæsje på gulvet ditt jeg også. Denne gangen er det DU som ser slem ut og ikke jeg. Men, det er tilgitt nå. Det er greit, bare ikke kom hit! Lenke til kommentar
odysseus Skrevet 31. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2020 (endret) On 7/10/2020 at 3:45 PM, Olethros said: Urk. Hvis jeg måtte hørt på den musikken der når jeg prøvde å sove ville jeg vært frista til å bæsje på gulvet ditt jeg også. Advarsel: Det begynner å demre, nå. Du vil gjerne chippe dyrene mine. Du må gi deg litt, ellers så pusser jeg katta og bikkja på deg. Endret 31. desember 2020 av odysseus det kan du ta lang fart og drite i Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå