poffer Skrevet 20. oktober 2018 Del Skrevet 20. oktober 2018 Komplett kjører jubileumstilbud på "Premium i170" nedsatt 4000kr, og koster når 15999,- Er dette et bra kjøp? Tenkte å "downgrade" til i5-8400 ved bestilling - og noe som gjør at prisen dropper med litt over 1400 kroner. Spiller 1080p Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 20. oktober 2018 Del Skrevet 20. oktober 2018 Komplett har en tendens til å bruke flere komponenter hvor de sniker inn en del sparing fra sin egen side. De vet hva de gjør når de setter disse sammen for å si det slik. RAM og lagring i tilfellet på denne PC'en er ikke OK i mitt syn. CPU er også ikke klokkbar, noe mange ofte ønsker. Kjøleren er OK- men kun så lenge man ikke kan klokke uansett. Kabinettet er vel helt OK. Jeg ville heller sett på og vurdert noe selvbygg. Denne tråden er et godt startpunkt: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1578470 Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 21. oktober 2018 Del Skrevet 21. oktober 2018 (endret) Nå tar denne pcen utgangspunkt i et B360 hovedkort og noe annet minne da enn DDR4-2666 og non K prosessor gir ikke mye mening. Tar den utgangspunkt i et hovedkort med Z brikkesett som gir overklokking og høyere minnehastighet enn 2666Mhz derimot blir valgene av cpu og minne mindre bra. Så for utgangspunktet (hovedkort B chipsett) syns jeg det er harmoni i hvordan det er satt sammen til prisen. Endret 21. oktober 2018 av syar2003 1 Lenke til kommentar
poffer Skrevet 21. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2018 Takker for svar. Er ei stund siden jeg var oppdatert på disse greiene, så jeg ser behovet for å lese meg litt opp. Tror jeg drøyer kjøp nå - black friday er jo ikke så langt unna. Mvh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå