matteogold Skrevet 14. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2018 Man kan ikke ta med seg penger i graven, men meta-dataene dine er forevig.... Lenke til kommentar
Merko Skrevet 14. desember 2018 Del Skrevet 14. desember 2018 Man kan ikke ta med seg penger i graven, men meta-dataene dine er forevig.... Bare synd at alt forsvinner når ny teknologi er på plass. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 14. desember 2018 Del Skrevet 14. desember 2018 Bare synd at alt forsvinner når ny teknologi er på plass. Alle 3 bygger fortsatt ut 4G da Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 14. desember 2018 Del Skrevet 14. desember 2018 Man kan ikke ta med seg penger i graven, men meta-dataene dine er forevig.... Hehh, så det er du som driver å mapper Ice her på østlandet ja Har fått tak i ICE SIM nå selv også, så blir vel en del nytt å se snart Ble Årnes - Lillestrøm - Lørenskog i dag Lenke til kommentar
NorsknRev Skrevet 14. desember 2018 Del Skrevet 14. desember 2018 Er det noen av dere som sjekker hvor ICE har VOLTE? Jeg er interessert i hvilke av kommunene rundt Oslo som har det. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 14. desember 2018 Del Skrevet 14. desember 2018 Tja, om det finnes noen måte å logge det på uten å gjøre det manuelt kan jeg sikkert flytte ice SIM fra OnePlus 3 til Note 9 Lenke til kommentar
NorsknRev Skrevet 14. desember 2018 Del Skrevet 14. desember 2018 Tror ikke det er mulig, du må se etter VOLTE-symbolet på skjermen. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 16. desember 2018 Del Skrevet 16. desember 2018 Nå er det fleire dager sida det har kommet prikker på kartet. Må jo finne ut kvar ein har vore og ikkje, og med telenor/telia... Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 17. desember 2018 Del Skrevet 17. desember 2018 Er du sikker på at appen din er på? Og har du lastet opp dataene? Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 17. desember 2018 Del Skrevet 17. desember 2018 Er du sikker på at appen din er på? Og har du lastet opp dataene? Jah... Kjøyrte på ein litt ny plass, tårna spratt opp med riktig dato på "last seen" Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 17. desember 2018 Del Skrevet 17. desember 2018 Vent ett døgn elns så kommer "dottene" også Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 19. desember 2018 Del Skrevet 19. desember 2018 No kom dottene. Men det tok mange dager. Nesten ei veke trur eg. Det kan jo være min nettleser også, men meiner eg har prøvd på mac og pcen. Jaja, samme det. Lenke til kommentar
matteogold Skrevet 19. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2018 Ja, kan ta opp til en uke å gå igjennom serveren deres.... Mastene kommer så å si med en gang. Runda 10 Mill poeng i dag Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 19. desember 2018 Del Skrevet 19. desember 2018 Virker som det er flere og flere som logger i området her nå, så kan jo være de har mer serverload enn vanlig også. Har såvidt over 4 millioner poeng nå, men blir å ta E6 oppover 1. juledag og rv3 nedover den 1. burde samle greit med poeng på de turene Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 25. desember 2018 Del Skrevet 25. desember 2018 Då har ein fått testa ut litt mapping med Note 3 (Chlli, kontantkort) og Note 2 uten sim kort. Note 2 er imei sperra, så den kan eg ikkje putte simkort inni. Note 2 kobler seg opp med 3g, og mapper 3g. Den kobler seg til Telia og Telenor nett, eg trur den velger det som er sterkest, den vil jo fungere å ringe nødtelefon) Eg får sett i Cellmapper appen om det er telenor eller telia med å sjå på MNC 1 telenor, og MNC 2 Telia. Når kanskje ikkje 3g så intresangt og mappe, kanskje heller valgt 2G sida det nettet skal være lengre operativt, vi får sjå. hovedmobilen min er ein iPhone så den får man ikkje mappa ein cm med ein gang. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 25. desember 2018 Del Skrevet 25. desember 2018 Ble Lillestrøm - Gardermoen - Dovre - Lade - Lensvik i dag da Lenke til kommentar
Janvik Skrevet 31. desember 2018 Del Skrevet 31. desember 2018 (endret) Finland har bare 128 ganger flere brukere av cellmapper enn Norge Her må det rekrutteres. https://www.reddit.com/r/cellmapper/ Endret 31. desember 2018 av Vanstalk Lenke til kommentar
paarsand Skrevet 31. desember 2018 Del Skrevet 31. desember 2018 Makan til lite brukervennlig app. Kjører litt rundt i fredrikstad, men får ikke følelsen av at jeg laster opp noe av verdi. Lenke til kommentar
Janvik Skrevet 31. desember 2018 Del Skrevet 31. desember 2018 Makan til lite brukervennlig app. Kjører litt rundt i fredrikstad, men får ikke følelsen av at jeg laster opp noe av verdi. Hvilken del av appen er ikke brukervennlig? Lenke til kommentar
paarsand Skrevet 31. desember 2018 Del Skrevet 31. desember 2018 Jeg synes ikke jeg får beskrevet godt nok hva jeg egentlig driver med. Appen laster ikke opp dataene automatisk på wifi. (funker hvertfall ikke hos meg, må laste opp manuelt) Må man endre hyppigheten for avlesninger? Standard er 5, er det godt nok? Hva er kartet brukbart til i appen utover å se på historiske data? Det oppdaterer hvertfall ingenting hos meg. Appen er åpenbart egnet mot entusiaster, det er i og for seg greit nok, men det vil aldri bli noen brukermasse ut av det. Opensignal eller selv coverage delen i speedtest appen er et bedre alternativ i mine øyne, og bruker ikke helt ubeskrivelig mye strøm slik denne gjør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå