Merko Skrevet 22. oktober 2018 Del Skrevet 22. oktober 2018 Merkelig sted for antenne.. mellom 2 byggninger Lenke til kommentar
NorsknRev Skrevet 22. oktober 2018 Del Skrevet 22. oktober 2018 Merkelig sted for antenne.. mellom 2 byggninger Funker fint. Det er mange siter av den typen. Lenke til kommentar
matteogold Skrevet 4. november 2018 Forfatter Del Skrevet 4. november 2018 Virker som flere har logget seg inn og bruker CellMapper appen nå! Flott Keep up the good work ? Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 4. november 2018 Del Skrevet 4. november 2018 Oppe i snart 50k points Lenke til kommentar
Janvik Skrevet 4. november 2018 Del Skrevet 4. november 2018 (endret) Kjørt langt der det tidligere var 0 data jeg da Endret 4. november 2018 av Vanstalk Lenke til kommentar
matteogold Skrevet 4. november 2018 Forfatter Del Skrevet 4. november 2018 Oppe i snart 50k points Konge! Jeg er oppe i 8.2 Mill points nå. Nummer 88 i verden. Nummer 1 har 65 millioner. Endre setting til 1 sekund mellom hver logging. Om du har gamle telefoner med 4G ha gratis kontantkort fra andre nett der og logg inn på de devicene også. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 4. november 2018 Del Skrevet 4. november 2018 Hvordan fungerer poengene? Jo lengre man "kjører" jo flere poeng får man? Lenke til kommentar
matteogold Skrevet 4. november 2018 Forfatter Del Skrevet 4. november 2018 Ett poeng for hver datapunkt du samler inn. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 6. november 2018 Del Skrevet 6. november 2018 Ett poeng for hver datapunkt du samler inn. Så om man vil sammle litt poeng så kan man evt bare sende en mobil i posten til feks nord norge, så få den i retur etter et par uker? Hvorfor kjøre rundt selv, når Bring kan gjøre det for deg ? 3 Lenke til kommentar
matteogold Skrevet 6. november 2018 Forfatter Del Skrevet 6. november 2018 Telenor har den profesjonelle versjonen (TEMS) installert i flere Taxier rundt om i landet. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 20. november 2018 Del Skrevet 20. november 2018 (endret) Ble overrasket over at noen andre hadde vært helt utti Gan, men ser det mangler info forbi bjørkelangen, så spørs om det ikke blir en tur over grensa nå snart med litt logging Kryssa 1 million nå! Endret 9. desember 2018 av Countryman Lenke til kommentar
matteogold Skrevet 1. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2018 Nais! Grattis! Hvor har du mappa for det meste? Du klarer nok å ta meg igjen, med mindre jeg starter å kjøre alle fire telefonene døynet rundt... Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 1. desember 2018 Del Skrevet 1. desember 2018 (endret) Hovedsakelig Lillestrøm området, men er nå en tur i Ytre-Enebakk/Ski i blant, samt Gan. Tok nå en tur over grensa i dag via Bjørkelangen, var ingen som hadde mappet der før hverken med Telenor eller Telia, tror jeg må få meg en telefon til med Ice så kan jeg mappe alle 3 samtidig Prøver forøvrig å legge turene innom steder som ikke er mappet dersom jeg har mulighet EDIT; Ser ut som jeg må få tatt meg en tur til Ytre Enebakk igjen nå som jeg har fått Telenor som sim nr 2 Endret 1. desember 2018 av MariusJS 1 Lenke til kommentar
matteogold Skrevet 1. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2018 (endret) Ja, finnes jo mange billige brukte telefoner. Og ICE har 99 kroners abb Pass på att du ikke har på automatisk opplasting annet enn over Wi-Fi... Vel, med ICE telefonen er det egentlig ikke nøye siden du har ubegrenset sakte data. Jeg har ICE tvilling SIM i ett 4G modem fra Huawei som står på toppen av Torghatten og feeder data til Flightradar24, Flightaware og marinetraffic (Fly og Båt transponere) den bruker ca. 6GB i mnd. på ett 500MB abb. Når jeg kjører ett sted prøver jeg å kjøre forskjellige veier dit og tilbake. EDIT: Pass på att alle telefoner har alle bånd. 1,3,7,8,20 // 2100/1800/2600/900/800 Endret 1. desember 2018 av matteogold Lenke til kommentar
Krokan Skrevet 2. desember 2018 Del Skrevet 2. desember 2018 Jeg har ICE tvilling SIM i ett 4G modem fra Huawei som står på toppen av Torghatten og feeder data til Flightradar24, Flightaware og marinetraffic (Fly og Båt transponere) den bruker ca. 6GB i mnd. på ett 500MB abb. Spennede, vindkraft eller solcelledrevet? Får det stå i fred for vandaler? Lenke til kommentar
matteogold Skrevet 2. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2018 Det går strøm opp. Står inne i skapet til Røde Kors og bruker samme mast (vanlig strømpåle) som deres VHF repeater, VHF sporing og UHF link. Rett ved står også en egen mast for Signal Bredbånd. Vi har prøvd å fått mobil opp hit for å dekke et noe stort område som ligger i skyggen for alle sendere - men det er for høyt oppe og vil støye ned ett stort område. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 4. desember 2018 Del Skrevet 4. desember 2018 Får ikkje laget konto av dei. Får opp: Verification email sending failed. Please contact contact our support team for assistance! Har prøvd med min email og ein gmail adresse. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 4. desember 2018 Del Skrevet 4. desember 2018 prøvd i en annen nettleser? Mulig du kjører adblocker elns? Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 4. desember 2018 Del Skrevet 4. desember 2018 (endret) Fikk det til no. Men sida var jo ikkje heilt grei med tanke på at du må vite brukernavn og email for å få resatt passord. Og hadde du alt prøvd å registere deg med eposten og brukernavne var opptatt så blei den epost adressa "brukt opp" fikk beskjed at det alt var ein bruker der. Løyste det med å lage ei ny adresse på mitt domene for kun dette formålet, også registerte med Edge nettleser. Edit: Kor lang tid tar det fra man laster opp til det kjem på kartet? Endret 4. desember 2018 av rvenes Lenke til kommentar
Janvik Skrevet 4. desember 2018 Del Skrevet 4. desember 2018 Fikk det til no. Men sida var jo ikkje heilt grei med tanke på at du må vite brukernavn og email for å få resatt passord. Og hadde du alt prøvd å registere deg med eposten og brukernavne var opptatt så blei den epost adressa "brukt opp" fikk beskjed at det alt var ein bruker der. Løyste det med å lage ei ny adresse på mitt domene for kun dette formålet, også registerte med Edge nettleser. Edit: Kor lang tid tar det fra man laster opp til det kjem på kartet? Opplever at det tar 1-3 dager fra upload til publisering (premium) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå