Gå til innhold

CellMapper App / CellMapper.net


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Hovedsakelig Lillestrøm området, men er nå en tur i Ytre-Enebakk/Ski i blant, samt Gan.

 

Tok nå en tur over grensa i dag via Bjørkelangen, var ingen som hadde mappet der før hverken med Telenor eller Telia, tror jeg må få meg en telefon til med Ice så kan jeg mappe alle 3 samtidig :)

 

T7hOtXN.png

 

Prøver forøvrig å legge turene innom steder som ikke er mappet dersom jeg har mulighet :)

 

EDIT; Ser ut som jeg må få tatt meg en tur til Ytre Enebakk igjen nå som jeg har fått Telenor som sim nr 2 :)

Endret av MariusJS
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, finnes jo mange billige brukte telefoner. Og ICE har 99 kroners abb :) Pass på att du ikke har på automatisk opplasting annet enn over Wi-Fi... Vel, med ICE telefonen er det egentlig ikke nøye siden du har ubegrenset sakte data. Jeg har ICE tvilling SIM i ett 4G modem fra Huawei som står på toppen av Torghatten og feeder data til Flightradar24, Flightaware og marinetraffic (Fly og Båt transponere) den bruker ca. 6GB i mnd. på ett 500MB abb.

 

Når jeg kjører ett sted prøver jeg å kjøre forskjellige veier dit og tilbake.

 

EDIT: Pass på att alle telefoner har alle bånd. 1,3,7,8,20 // 2100/1800/2600/900/800

Endret av matteogold
Lenke til kommentar

Jeg har ICE tvilling SIM i ett 4G modem fra Huawei som står på toppen av Torghatten og feeder data til Flightradar24, Flightaware og marinetraffic (Fly og Båt transponere) den bruker ca. 6GB i mnd. på ett 500MB abb.

 

Spennede, vindkraft eller solcelledrevet? Får det stå i fred for vandaler?

Lenke til kommentar

Det går strøm opp. Står inne i skapet til Røde Kors og bruker samme mast (vanlig strømpåle) som deres VHF repeater, VHF sporing og UHF link. Rett ved står også en egen mast for Signal Bredbånd. Vi har prøvd å fått mobil opp hit for å dekke et noe stort område som ligger i skyggen for alle sendere - men det er for høyt oppe og vil støye ned ett stort område.

post-325235-1263980_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Fikk det til no. Men sida var jo ikkje heilt grei med tanke på at du må vite brukernavn og email for å få resatt passord.

Og hadde du alt prøvd å registere deg med eposten og brukernavne var opptatt så blei den epost adressa "brukt opp" fikk beskjed at det alt var ein bruker der.

Løyste det med å lage ei ny adresse på mitt domene for kun dette formålet, også registerte med Edge nettleser. 

 

Edit:

 

Kor lang tid tar det fra man laster opp til det kjem på kartet? 

Endret av rvenes
Lenke til kommentar

Fikk det til no. Men sida var jo ikkje heilt grei med tanke på at du må vite brukernavn og email for å få resatt passord.

Og hadde du alt prøvd å registere deg med eposten og brukernavne var opptatt så blei den epost adressa "brukt opp" fikk beskjed at det alt var ein bruker der.

Løyste det med å lage ei ny adresse på mitt domene for kun dette formålet, også registerte med Edge nettleser. 

 

Edit:

 

Kor lang tid tar det fra man laster opp til det kjem på kartet? 

Opplever at det tar 1-3 dager fra upload til publisering (premium)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...