MarTen Skrevet 20. oktober 2018 Del Skrevet 20. oktober 2018 Håper på innspill på følgende problemstilling: Jeg har i dag et mobilabonnement med ekstra datasim til iPad, i alt 5GB (Telenor). I tillegg har jeg et eget abn på mobilt bredbånd på hytta (Telia)(30GB). Via jobben har jeg mulighet til et mobilabonnement (Phonero) med en datakvote på 50GB og med 2 datakort til lavere pris. De tilbyr mobilabn opp til 200GB. Kan jeg droppe Teliaabonnementet og i stedet sette datakortet fra mobilabonnementet i ruteren? Det hører med at Phonero også tilbyr et egen abonnement for mobilt bredbånd, men skal jeg ha to abn blir det hele en del dyrere. Poenget er å bruke datakvoten på mobilabn også på 4G-ruteren. Det står ikke direkte noe om dette i vilkårene. Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 20. oktober 2018 Del Skrevet 20. oktober 2018 Simkort fungerer i alle enheter som har simkortplass. Og alle tjenester enheten støtter, støttes av simkortet. 1 Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 11. november 2018 Del Skrevet 11. november 2018 Bankid, MMS, ringing blir vel vanskeligere fra ruteren, hvis man ikke har iptelefoni som tar seg av det med android. Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 22. november 2018 Del Skrevet 22. november 2018 Dette kan de see forresten ved IMEI nummeret blir meldt inn, det vil avsløre hva for en enhet du har Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 22. november 2018 Del Skrevet 22. november 2018 Dette kan de see forresten ved IMEI nummeret blir meldt inn, det vil avsløre hva for en enhet du har Det røper iaf hvem som har laget LTE modemet/har IMEI rangen som har blitt brukt på enheten. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 22. november 2018 Del Skrevet 22. november 2018 Kommer opp type enhet ja ut ifra SIM nr. feks "historikk" på mitt SIM-kort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå