Gå til innhold

hvilken sveis burde jeg få?

obese

Anbefalte innlegg

Jeg synes homofili er udelikat og skittent.

Men jeg aksepterer at mennesker vil leve slik, bare de ikke prakker sitt levemønster på meg.

OHOI! Der gravde du endelig siste delen av din egen grav. Ingen som prakker sitt levemønster på deg, selv om de lever slik.. for ** *S* ** ** !

Endret av HalTan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så lenge de ikke viser det offentlig?

Kan du ikke prøve å møte kritikken du får? Siden du godtar at folk er homofile, så er det en naturlig konsekvens at du godtar at de viser kjærligheten sin, på samme måte som hetrofile gjør det.

Eller mener du at det er greit at de gjør det så lenge det er bak lukkede dører, gardinene igjen, lydisolerte vegger og papir i nøkkelhullet?

Dobbeltmoralen og manglende argumenter lyser av deg Jokke. Du er homofob, innse det.

Lenke til kommentar
Jeg synes homofili er udelikat og skittent.

Men jeg aksepterer at mennesker vil leve slik, bare de ikke prakker sitt levemønster på meg.

Tenker de homofile brukerne av forumet syns det er stas at du slenger med leppa ang legningen deres.

Dessuten liker vi ikke person-angrep her, så jeg er veldig frista til å gi deg økt warn-level i julegave..

Lenke til kommentar
Jeg går til angrep mot personer? Ehh?

Hvor mange ganger skal jeg si at jeg aksepterer homofile, men at jeg synes at det bør skje på privat område, og IKKE på offentlige plasser.

Det er ikke å akseptere homofile. Å akseptere homofile er å akseptere at de har akkurat samme rettigheter som mennesker av andre legninger, f.eks den vanligste, heterofile rettningen. At de ikke skal få være homofile ute blandt folk er å IKKE akseptere de. Så tenk deg godt om nå, aksepterer du at de har samme rettigheter til å utfolde sine relasjoner offentlig, som heterofile har? Aksepterer du fremdeles homofile?

Sorry Jokke, men din "aksept" av homofili er nok bare ren bullshit. Dessuten tror jeg nok at du kan holde denne "skittenheten" for deg selv. Jeg syntes ikek selv at det er direkte opphissende å se på homofile menn som kysser, men jeg har ****** meg ikke en dritt jeg skulle ha sagt heller. De har akkurat like rett til å kysse på Karl Johan, som du har til å kysse en eller annen dame (jente) på Karl Johan... Uffameg, voks opp.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...