buffy88 Skrevet 20. oktober 2018 Del Skrevet 20. oktober 2018 Har en kompis som har gått glipp av di to første episodene av the walking dead. Går det an å se di i ettertid på altibox? Eventuelt andre plasser han kan få sett di? Lenke til kommentar
Cipher Panda Skrevet 20. oktober 2018 Del Skrevet 20. oktober 2018 Alternativet er streaming tjenester slik som ViaPlay og Netflix. Lenke til kommentar
Borger___ Skrevet 20. oktober 2018 Del Skrevet 20. oktober 2018 Har en kompis som har gått glipp av di to første episodene av the walking dead. Går det an å se di i ettertid på altibox? Eventuelt andre plasser han kan få sett di? Nye altibox dekoderen? Gå på programarkiv på den aktuelle serien, evt scroll deg tilbake på tvguide (men det tror jeg går bare max 1 uke eller noe...) Hvis ikke ligger det på HBO NORDIC 1 Lenke til kommentar
buffy88 Skrevet 20. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2018 (endret) Nye altibox dekoderen? Gå på programarkiv på den aktuelle serien, evt scroll deg tilbake på tvguide (men det tror jeg går bare max 1 uke eller noe...) Hvis ikke ligger det på HBO NORDIC han fant begge der ja, tusen takk for hjelpen:) Alternativet er streaming tjenester slik som ViaPlay og Netflix. han fant den på altibox, men takk for svar:) Endret 20. oktober 2018 av Omnia vincit amor Lenke til kommentar
Borger___ Skrevet 23. oktober 2018 Del Skrevet 23. oktober 2018 han fant begge der ja, tusen takk for hjelpen:) han fant den på altibox, men takk for svar:) Om han har opptaksfunksjon, be han sette den på "ta opp hele serien", det har jeg, perfekt. Så er det bare å slette ved sesongslutt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå