Jee Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Har nettop kjøpt meg Casio Exilim Z4. tenkte i ettertid å bytte og kjøpe det mindre Pentax opto S4, men da jeg ble mer vant til kameraet, så begynner jeg å like det mer og mer pågrunn av "best shot" og de brukervennlige menyene.. Jeg regner med at bildekvaliteten på de kamera er like bra, men jeg liker ikke at jeg ikke kan koble kamera på tv'n eller pc'n uten noe tilbehør eller "docking station" Er menyene og funksjonaliteten på S4 også noe å skryte av som på Z4? Lenke til kommentar
grave Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Hei. Har S4. Det har nok en del fler funksjoner enn Z4, bla. tv-ut, multippel autofokus etc. I tillegg har det autoinnstillinger for diverse som makro, portrett, snø, solskinn, høst etc. Så tror ikke du blir å savne noe med S4! Men Z4 holder vel det også? Lenke til kommentar
proturbo Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Forskjellene finner du her: http://www.digit.no/tester/?id=2189 Nytt på S4 er vel bare 4mpix, samt dobbelt minne buffer for å ta raskere bilder i serie. Lenke til kommentar
Clint Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 De har vel også forbedret den kritiserte navigasjonsknappen fra Optio S. På S4 er den i all fall god. Ellers er det vel alltid forbedringer mtp finjustering og oppgradering fra forrige modell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå