Gå til innhold

fUNC begynner å bli slitt!

Anbefalte innlegg

Faktum er at jeg ikke kan bruke den fine siden, for da 'hopper' muspekeren. Musa jeg bruker har 2 optiske sensorer, noe som tydeligvis kan gi litt krøll.

Dessuten glir musa mi mye bedre på den grove siden!

Bare krøll det du snakker om nå. Jeg har samme musa som deg men bruker den glatte siden. Mye bedre gli og :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg vasket min godt med såpe og kost.. og hengte den til tørk en times tid

(kleshengeren fikk mye oppmerksomhet av naboene)

den funket skikkelig fint etter det.. men nå er gummien litt krøllet.. gjør ikke noe når jeg setter selve matten inn.. men det er litt irriterendes..

tviler på at vaskingen gjorde den krøllet.. men krøllet er den, så det er ikke bare den orangsje som krøller seg

Lenke til kommentar

Jeg anbefaler alle å bruke den grove siden, uansett hvilken mus du har. Den er litt "brutal" i begynnelsen, men når den blir litt slitt + at du har skatez blir det drømmeglid :) Litt synd at den gummitingen krøller seg da, men det kan fikses. Jeg la 2-3 store fete leksikon på gummitingen en natt og etter det har den holdt seg helt flat :w00t:

Lenke til kommentar
Faktum er at jeg ikke kan bruke den fine siden, for da 'hopper' muspekeren. Musa jeg bruker har 2 optiske sensorer, noe som tydeligvis kan gi litt krøll.

Dessuten glir musa mi mye bedre på den grove siden!

Bare krøll det du snakker om nå. Jeg har samme musa som deg men bruker den glatte siden. Mye bedre gli og :yes:

La meg gjette: du har den blå versjonen? Ok.

Jeg har den svarte. Og som rlz sa, gliden på den grove siden er bare helt fantastisk. Hvorfor skulle jeg bruke den grove siden om jeg syntes at den glatte siden var bedre?? Doh.. :wallbash:

Lenke til kommentar
@torsoli: Du har helt rett, den grove siden med optisk mus er bare ubehagelig.

Hvordan klarer du å slite den ut? Jeg har hatt min i over ett år, og den ser fremdeles ny ut.

Hvilken side bruker du, den grove eller den fine?

Hva slags mus bruker du? Har musføttene stort areal (f.eks. MS Intellimouse Explorer) eller lite (f.eks. Logitech)?

Bruker du mouse-skates?

Spiser du ofte sand ved pcen og smuler på musmatta?

(Jeg bruker den grove siden, Logitech Dual optical, ikke skates, og maten min er forholdsvis myk.)

du har optisk mus? og bruker den grove siden? viss jeg ikke har skutt skivebom, så er vel den grove siden beregnet for ordinær mus, mens den fine siden er for optisk mus?

Det er feil... :ermm:

Den grove siden er best...

Lenke til kommentar
Hvordan klarer du å slite den ut? Jeg har hatt min i over ett år, og den ser fremdeles ny ut.

Hvilken side bruker du, den grove eller den fine?

Hva slags mus bruker du? Har musføttene stort areal (f.eks. MS Intellimouse Explorer) eller lite (f.eks. Logitech)?

Bruker du mouse-skates?

Spiser du ofte sand ved pcen og smuler på musmatta?

(Jeg bruker den grove siden, Logitech Dual optical, ikke skates, og maten min er forholdsvis myk.)

Sand er godt, jadda - driter glass til og med. he he neida det værste er at jeg behandler den "pent": MS Intellimouse Explorer v3, skatez og glatt side. Kjenner på overflata at den er slitt rett og slett. Noen som aner om den nye Steelpad'n er noe særlig? Den er jo ikke i metall lengre så da bråker den sannsynligvis ikke så mye heller.

Ser du at den er slitt, eller merker du at den er slitt når du spiller og bruker den?

Den er slitt hvis det går utover presisjon på mus og sånne ting, ikke hvis du synes den ser litt slitt ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...