Gå til innhold

fUNC begynner å bli slitt!

Anbefalte innlegg

Ser utvilsomt slitemerker i fUNC'en min og er jo litt skuffa - den er ikke akkurat veldig gammel. Ikke at jeg aner hva levetiden til en musematte egentlig er forsåvidt. Noen som vet om det går an å freshe opp overflaten? Evt en pad som holder litt mer enn 6-8 mnd... Det verste er at jeg er ikke noe knallhard gamer en gang.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan klarer du å slite den ut? Jeg har hatt min i over ett år, og den ser fremdeles ny ut.

Hvilken side bruker du, den grove eller den fine?

Hva slags mus bruker du? Har musføttene stort areal (f.eks. MS Intellimouse Explorer) eller lite (f.eks. Logitech)?

Bruker du mouse-skates?

Spiser du ofte sand ved pcen og smuler på musmatta?

(Jeg bruker den grove siden, Logitech Dual optical, ikke skates, og maten min er forholdsvis myk.)

Lenke til kommentar
Hvordan klarer du å slite den ut? Jeg har hatt min i over ett år, og den ser fremdeles ny ut.

Hva slags mus bruker du? Har musføttene stort areal (f.eks. MS Intellimouse Explorer) eller lite (f.eks. Logitech)?

Bruker du mouse-skates?

(Jeg bruker den grove siden, Logitech Dual optical, ikke skates, og maten min er forholdsvis myk.)

Sand er godt, jadda - driter glass til og med. he he neida det værste er at jeg behandler den "pent": MS Intellimouse Explorer v3, skatez og glatt side. Kjenner på overflata at den er slitt rett og slett. Noen som aner om den nye Steelpad'n er noe særlig? Den er jo ikke i metall lengre så da bråker den sannsynligvis ikke så mye heller.

Lenke til kommentar

Bruker du mouse-skates?

du har optisk mus? og bruker den grove siden? viss jeg ikke har skutt skivebom, så er vel den grove siden beregnet for ordinær mus, mens den fine siden er for optisk mus?

Lenke til kommentar
du har optisk mus? og bruker den grove siden? viss jeg ikke har skutt skivebom, så er vel den grove siden beregnet for ordinær mus, mens den fine siden er for optisk mus?

Huh?

*sjekke musmatten*

Jeg bruker også den grove siden, og den har jeg brukt helt siden jeg kjøpte musmatten, for ca ett år siden. Så dette er Feil™ altså? Jøss.

(matten min er helt finfin, btw)

Lenke til kommentar

Bruker du mouse-skates?

Sand er godt, jadda - driter glass til og med. he he neida det værste er at jeg behandler den "pent": MS Intellimouse Explorer v3, skatez og glatt side. Kjenner på overflata at den er slitt rett og slett. Noen som aner om den nye Steelpad'n er noe særlig? Den er jo ikke i metall lengre så da bråker den sannsynligvis ikke så mye heller.

Slitt... Ikke bare skitten?

Lenke til kommentar
LarsC, det fungerer sikkert helt fint det også :).

Phew. Jeg var bekymret et lite øyeblikk der. :laugh:

Tror derimot den opprinnelige idèen var at den fine siden og dens strukturer var optimalisert for optisk mus, mens den grove siden var for ordinær "ball-mus".

Det høres fornuftig ut. Kanskje det stod noe om det i manualen? :)

Jeg synes iallefall den grove siden er finfin, selv om det er Feil™.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...