AnonymDiskusjon Skrevet 19. oktober 2018 Del Skrevet 19. oktober 2018 Hei! For ca 3 timer siden satt jeg å skulle spise middag med familien, plutselig begynte jeg å kjenne en ekkel følelse jeg ikke klarer beskrive. Etter litt kjente jeg at jeg begynte å skjelve litt, tenkte bare det var lavt blodsukker, men ble bare værre og værre og klarte til slutt ikke å holde gaffelen uten at maten datt av, så mye ristet jeg. Skjal til slutt i hele kroppen, og ble litt tung i brystet. Varte kanskje en halvtime og gikk gradvis nedover. Dette har veldig skummelt, og jeg har hatt angstanfall før men dette var ikke et slikt anfall, noen som kan hjelpe meg?? Føler meg bedre nå men litt sliten og fortsatt litt tung i brystet ... Anonymous poster hash: e1635...491 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 19. oktober 2018 Del Skrevet 19. oktober 2018 Legen kan hjelpe deg.. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 19. oktober 2018 Del Skrevet 19. oktober 2018 Var nok et panikkanfall. Utrivelig, men ikke farlig. 1 Lenke til kommentar
CamillaLm Skrevet 19. oktober 2018 Del Skrevet 19. oktober 2018 Var liksom ingen grunn til å få det når jeg skulle spise med familien, det som var litt rart... alt kjentes greit ut å hadde det veldig bra helt til jeg begynte å kjenne at jeg skjalv :/ Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 19. oktober 2018 Del Skrevet 19. oktober 2018 Har også fått panikkanfall mens jeg spiste med familien. Det trenger ikke være noen åpenbar årsak. 2 Lenke til kommentar
CamillaLm Skrevet 19. oktober 2018 Del Skrevet 19. oktober 2018 Hmm okei, takk for svar! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+921324 Skrevet 20. oktober 2018 Del Skrevet 20. oktober 2018 Håper du går til legen med det der. Det kunne jo vært noe somatisk. Lenke til kommentar
CamillaLm Skrevet 20. oktober 2018 Del Skrevet 20. oktober 2018 Håper du går til legen med det der. Det kunne jo vært noe somatisk.Har følt meg fin i dag, hvis det skjer igjen så kommer jeg til å kontakte legen Lenke til kommentar
G Skrevet 20. oktober 2018 Del Skrevet 20. oktober 2018 Begynn å trene litt ukentlig, se om det holder det på avstand? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+921324 Skrevet 20. oktober 2018 Del Skrevet 20. oktober 2018 Har følt meg fin i dag, hvis det skjer igjen så kommer jeg til å kontakte legen Så bra at du er pigg igjen. Godt å høre. Foreslår du ikke selvdiagnoserer dette med å være panikkangst når du eventuelt skulle ta dette opp med legen, så slipper en å etablere unødige fordommer hos den fagkyndige. Om du opplevde ubehag på grunn av psykososiale faktorer, vil dette selvsagt være nødvendig å informere om. Brukerne over kan ha rett, men jeg tror du er tjent med å heller beskrive den opplevde situasjonen og kroppslige fornemmelser, slik du har fortalt oss, fremfor å presentere en diagnose ovenfor legen. Dette sier jeg fordi symptomer på kraftig angst også kan oppstå med et annet sykdomsgrunnlag. Fortsatt god helg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå