phnx85 Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Jeg er ganske lei av å måtte trykke F6, sette inn en diskett og velge drivere hver gang jeg skal innstallere Windows 2000 bare fordi jeg har S-ATA harddisker, så jeg lurer på om det er mulig å inntegrere disse driveren i innstallasjons programmet? Lenke til kommentar
rwu Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 (endret) mulig du kan "slipstreame" windowscd'n se http://support.microsoft.com/default.aspx?...kb;en-us;814847 btw: er vel ikke SÅ plagsomt å legge inn driveren under installasjonen... det er jo ikke sånn at man driver å av-/installerer windows hver måned heller... edit: et søk på slipstream på google eller microsoft kan nok også hjelpe.. Endret 18. desember 2003 av rwu Lenke til kommentar
xcomiii Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Eller hvis driverene kommer med en servicepack, kan du bare integrere SP med installasjonen (enten du lager en mappe på maskinen eller lager en CD), da blir driverne installert automatisk. Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 18. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2003 De driverene har ikke kommet med SP4, jeg har slipstreamet den på plata og jeg må enda bruke den disketten. Det er litt irriterende når jeg ALLTID glemmer å trykke F6 den første gangen jeg skal innstallere Windows. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå