FrihetensRegn Skrevet 21. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2018 Fylte diesel i kveld til same pris som eg pleier å fylla for: 13,79 Hvor er dette, da? Jeg fylte opp for 14,45 sist, da hadde den vært på rundt 16 kr flere dager før. Lenke til kommentar
MKap Skrevet 22. oktober 2018 Del Skrevet 22. oktober 2018 Hvor er dette, da? Jeg fylte opp for 14,45 sist, da hadde den vært på rundt 16 kr flere dager før. Det var i Stavanger. Blei forøvrig observert 13,29 på Roa på Hadeland i formiddag. Skulle gjerne hatt hatt høve til å fylla der. Den staden har ofte billeg drivstoff. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 22. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2018 Det var i Stavanger. Blei forøvrig observert 13,29 på Roa på Hadeland i formiddag. Skulle gjerne hatt hatt høve til å fylla der. Den staden har ofte billeg drivstoff. Heldig du, der jeg bor er den nå tilbake til godt over 15 kr litere... Lenke til kommentar
accer Skrevet 22. oktober 2018 Del Skrevet 22. oktober 2018 Fylte i dag 13,45 Stasjonen lenger bort hva det på 16,45 kr literen Lenke til kommentar
G Skrevet 22. oktober 2018 Del Skrevet 22. oktober 2018 Det var i Stavanger. Blei forøvrig observert 13,29 på Roa på Hadeland i formiddag. Skulle gjerne hatt hatt høve til å fylla der. Den staden har ofte billeg drivstoff. Det er vel en stasjon med et eller annet "olje" kanskje i navnet sitt på vei mellom Kristiansand og Stavanger. Men det er en drøy kjøretur da i fra Stavanger (alt for drøy). Der er det gjerne noe rimeligere enn andre steder de gangene jeg har kjørt forbi. Tror logoen er sånn svart-ish av seg. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 23. oktober 2018 Del Skrevet 23. oktober 2018 (endret) Og hvor er dette? Markedprisen på bensin uten subsidier eller avgifter er på ca 5 kr literen. Så om den koster 9 kr så har den avgifter, bare ikke så mye som de fleste av oss må ut med her i Norge. "Avgiftsfri" drivstoff er heller ikke det navnet tilsier at det er. Nei, vi har ingen avgifter på drivstoff. Selv ikke mva. Det er dyrt å frakte ting til Longyearbyen, det er derfor prisen er såpass høy.. Endret 23. oktober 2018 av Snylter Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 23. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2018 Nei, vi har ingen avgifter på drivstoff. Selv ikke mva. Det er dyrt å frakte ting til Longyearbyen, det er derfor prisen er såpass høy.. Ah, det gir mening. Sikkert gøy å eie snøscooter der da ? Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 25. oktober 2018 Del Skrevet 25. oktober 2018 Ja, det er gøy å eie snøscooter her.. Håper årets scooter kommer snart, det blir artig.. Men først må vi ha snø og den har uteblitt så langt i høst. Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 28. oktober 2018 Del Skrevet 28. oktober 2018 (endret) Jeg bor midt oppi "Operasjon: Trident Juncture", og jeg ser rundt 17,30 Kr. per liter på en dårlig dag. Eller for å si det på en annen måte: bare 20 Øre billigere enn bensin. :/ Får jeg diesel til under 15 Kr. literen er jeg heldig. Endret 28. oktober 2018 av PaladinNO Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 28. oktober 2018 Del Skrevet 28. oktober 2018 Er det noen som har faste dager når det er billigere enn vanlig? Er ikke billig på Søndag lengre, den dagen jeg fylte før Sucky K ødela, så der skal jeg aldri fylle Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 28. oktober 2018 Del Skrevet 28. oktober 2018 Det er ikke faste dager mer. Lenke til kommentar
MKap Skrevet 28. oktober 2018 Del Skrevet 28. oktober 2018 Denne veka var det under 14 kr torsdag kveld, føyk opp til 14,49 fredag, og blei der nesten heile helga før det gjekk ned igjen søndag kveld. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 28. oktober 2018 Del Skrevet 28. oktober 2018 Tviler på at diesel er lav på Tirsdag, neste dag hvor jeg skal ut med bilen Lønner seg ikke for meg å starte opp bilen bare for å fylle, da den står ut, nediset og må fylle nå, så blir nok halv tank ved fullpris Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 29. oktober 2018 Del Skrevet 29. oktober 2018 Har opplevd lav pris tidlig tirsdag morgen. Lenke til kommentar
Gjest Sletttet+98134 Skrevet 30. oktober 2018 Del Skrevet 30. oktober 2018 13.50 på Majorstua for en time siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå