Redaksjonen. Skrevet 19. oktober 2018 Del Skrevet 19. oktober 2018 Større batteri og mer teknologi.Nå har neste utgave av denne elbilen dukket opp på spionbilder Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 19. oktober 2018 Del Skrevet 19. oktober 2018 Hadde gjort seg om den støtta IT-lading som alle andre elbiler i Norge uten å måtte kjøpe ei megabøtte eller spesiallader til over 20k 3 Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 19. oktober 2018 Del Skrevet 19. oktober 2018 (endret) Lurer på om de får plass til et 60 kWt++ batteri i en så liten bil Endret 19. oktober 2018 av FrihetensRegn Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 19. oktober 2018 Del Skrevet 19. oktober 2018 Lurer på om de får plass til et 60 kWt++ batteri i en så liten bil Er den mindre enn den Opelen da? Ampera 1 Lenke til kommentar
Bjowol Skrevet 20. oktober 2018 Del Skrevet 20. oktober 2018 Lurer på om de får plass til et 60 kWt++ batteri i en så liten bil Er den mindre enn den Opelen da? Ampera Litt mindre. Lenke til kommentar
Severin Suveren Skrevet 20. oktober 2018 Del Skrevet 20. oktober 2018 (endret) Genialt at den har 22kw ombordlader. Skulle gjerne sett det på alle de andre slik at en kunne brukt de mange 400V 3-fase punktene som finnes rundt i landet. Nå får jeg på min Ioniq bare 6.6 kw ut fra disse og med en minuttpris på 1 kroner er dette en særdeles dårlig deal. Endret 20. oktober 2018 av Severin Suveren 1 Lenke til kommentar
Bjowol Skrevet 20. oktober 2018 Del Skrevet 20. oktober 2018 Genialt at den har 22kw ombordlader. Skulle gjerne sett det på alle de andre slik at en kunne brukt de mange 400V 3-fase punktene som finnes rundt i landet. Nå får jeg på min Ioniq bare 6.6 kw ut fra disse og med en minuttpris på 1 kroner er dette en særdeles dårlig deal. Bilen har også tilnærmet lik ladetid som sine konkurrenter som lader på 50kw.selv med 22kw lading... Den har et system som er mer effektivt og lader 22kw omtrent hele tiden, I motsetning til andre som lader 50kwbare et kort tidspunkt 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå