IceCool Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 (endret) Er det en bug som gjør at på hvilken som helst nettside hvor det er behov å ha vertikal (opp/ned) scrollbar så faller scrolleren i bunn og hvis jeg tar den og drar den opp og slipper så faller den bare ned...Latterlig problem som plager meg litt. Bruker Opara nå Endret 18. desember 2003 av IceCool Lenke til kommentar
Troxx Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Fortsett å bruke Opera :-) (Standarder: Man må ha EN standard, det tjener vi trolig på, og en rekke utfo +rdrende standarder...) Troxx Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Er det en bug som gjør at på hvilken som helst nettside hvor det er behov å ha vertikal (opp/ned) scrollbar så faller scrolleren i bunn og hvis jeg tar den og drar den opp og slipper så faller den bare ned...Latterlig problem som plager meg litt. Bruker Opara nå Nei, det er nok bare hos deg gitt ... Lenke til kommentar
IceCool Skrevet 18. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2003 Fortsett å bruke Opera :-) (Standarder: Man må ha EN standard, det tjener vi trolig på, og en rekke utfo +rdrende standarder...) Troxx Jah, vi satser på Opera og gir f i den kjipe IE Så får jeg bare holde meg til EN standard da hehehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå