Nordiskeviking Skrevet 19. oktober 2018 Del Skrevet 19. oktober 2018 Jeg har endelig fått meg en jobb og jobben går utpå å selge forskjellige magaziner. Jeg lurte på om det er noen tips&tricks for å få mer salg? Takk på forhånd! Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 19. oktober 2018 Del Skrevet 19. oktober 2018 Flott at du har fått deg en jobb. Jeg har ingen erfaring som selger. Men som kjøper syns jeg det er viktig at selger vet hva som selges og står inne for. Det er lettere å takke ja til "hel ved" Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 19. oktober 2018 Del Skrevet 19. oktober 2018 (endret) Finnes ingen triks. Beste er å ikke kaste bort kundens tid. "Hei, jeg selger abonnement på Jakt og fiske! Interessert?" Ved nei: "Greit, ha en fin dag!" Ved ja forklarer du detaljert om tilbud og pris.Hvis alle telefonselgere hadde vært sånn mot meg så hadde jeg faktisk giddi å svart dem. Problemet er når de enten begynner å bønnfalle deg. "Kan vi ikke ringe tilbake om en måned da??" Eller verre, nesten truer deg med å kjøpe. "Men vil du ikke spare penger da????"Det verste var når en spurte hva navnet mitt var og deretter begynte prosessen med å registrere meg som ny telefonabonnent uten at jeg hadde fått noen opplysninger. Da sa jeg bare at jeg kjørte inn i en tunell og la på.Ikke prøv å vær smart, bare vær vennlig og rask. Da vil du nå flere potensielle kunder også, og øke ryktet til selgere generelt, noe som vil øke salget generelt. Endret 19. oktober 2018 av Taurean 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå