Lite kreativt navn Skrevet 19. oktober 2018 Del Skrevet 19. oktober 2018 Hei, har googlet som en Gud men jeg klarer ikke å finne det. Altså, de tallene som jødene ble tatovert på i konsentrasjonsleirene. Setter stor pris hvis det er noen som vet det. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 19. oktober 2018 Del Skrevet 19. oktober 2018 Er det lov å spørre hva du trenger det til? Geir Lenke til kommentar
Lite kreativt navn Skrevet 19. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2018 Trenger og trenger. Det handler vel mest at jeg prøver å lese meg opp på hva mennesker kan være kapable til å gjøre, og syntes at måten Frankl fikk byttet ut navnet sitt med et nummer symboliserer dette godt. Lenke til kommentar
gravypressure Skrevet 19. oktober 2018 Del Skrevet 19. oktober 2018 Hei, har googlet som en Gud men jeg klarer ikke å finne det. Altså, de tallene som jødene ble tatovert på i konsentrasjonsleirene. Setter stor pris hvis det er noen som vet det. Vel, da begynner å lure på hvordan forholdet ditt til Gud er? Googlet "viktor frankl prison number", og første treff viser at det er 119104. 1 Lenke til kommentar
Lite kreativt navn Skrevet 19. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2018 Ja syntes det var merkelig jeg ikke fant det, men uansett, hjertelig takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå