FuglFøniks Skrevet 19. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2003 Absolutt lekkert Men en ting som er verdt å vite: Det skjermkortet (PC Radeon 9800) er kjent for en vifte som har det med å stoppe litt opp etter omtrent en måneds bruk, så pass godt på at vifta på skjermkortet går hele tiden Lykke til! Jeg vet, har festet VGA silencer fra microplex.no på den Lenke til kommentar
magnuslundstein Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 (endret) Super pc payne, absolutt av de beste oppsettene jeg har sett. Hadde nok satt opp omtrent nøyaktig det samme selv, skulle jeg hatt ny pc . Når du først skal bruke så mye penger ville jeg muligens satsa på ram av et noe dyrere merke. Twinmos gir sannsynligvis mest ytelse for penga, men de individuelle brikkene varierer ganske mye hva gjelder overklokkbarhet og stabilitet. Endret 20. desember 2003 av magnuslundstein Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 P@ayne, Jeg har følgende oppsett; amd barton 2500+ cpu asus a7n8x deluxe hk 1x 40gb western digital hd 1x 80gb seagate barracuda hd 9800se aiw 256mb ram 6 usb devices tilkoblet pcen cd brenner kombinert varme/kjøleskap som trekker 60/70watt. + noen vifter, jeg tror dette var alt. Jeg bruker en 250w PSU, den ville også rikelig til ditt oppsett Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 grei sak det der, men det heter "Hjelp, jeg skal ha ny pc", ikke "Hjelp, jeg har fått ny pc" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå