tolsen Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 (endret) Hei! Fikk i dag en pakke med diverse stash fra Multicom, blant annet en Zalman CNPS5100-ALCU CPU-kjøler/vifte. Da jeg pakket ut denne vifta la jeg merke til et "rektangel" på kontaktflaten som skal ligge mot cpu'en. Størrelsen på dette rektangelet var ca 7 x 13 mm og lignet veldig på et sånt merke man får dersom viften allerede har vært montert (og skrudd hardt til). Området rundt dette rektangelet var i tillegg "fettete", som om noen hadde gnidd vekk gammel kjølepasta. Langs den ene kortsiden av rektangelet var det også et hakk i selve kontaktflaten (ikke vedig dyp, men nok til at man kjenner den tydelig når man stryker fingeren over). Har Multicom solgt meg en brukt (!) (og delvis defekt vifte) eller er det Zalman som tester alle viftene/kjølerne før de shipper dem ut (noe som virker VELDIG usannsynlig spør du meg) ?? Endret 18. desember 2003 av tolsen Lenke til kommentar
tolsen Skrevet 18. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2003 Kan alltids poste et bilde dersom jeg klarer å fange det opp. Har lånt bort stillbildekameraet mitt, så jeg må i såfall ta et bilde med videokameraet, blir ikke all verdens kvalitet av det.. Lenke til kommentar
Bach Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 (endret) Mulig du har fått en demomodell. Om kjøleren virker som den skal kan du kanskje sende en e-post til Multicom og be om en tube AS3 for å "utbedre skadene"? Endret 18. desember 2003 av Bach Lenke til kommentar
tolsen Skrevet 18. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2003 Kan vel ikke godta at man får en demo-modell når man bestiller og betaler for en ny kjøler.. Lenke til kommentar
Xder Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Dette er for dårlig! Jeg hadde sendt tilbake vifta Lenke til kommentar
Templar Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Hvad har skjedd med denne saken? Lenke til kommentar
tolsen Skrevet 2. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2004 Sendte en mail, Multicom beklaget og jeg skulle får tilsendt en ny (og bedre) vifte Lenke til kommentar
lperik Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Sendte en mail, Multicom beklaget og jeg skulle får tilsendt en ny (og bedre) vifte Ganske suspekt av multicom at du klarer å få en brukt vifte i første omgang mener nå jeg! Men bra du fikk en ny og bedre iallefall. Lenke til kommentar
Vigji^ Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Hmm, akuratt det samme med meg, det var skru merker i skjemkortet , og cdene i pakken lå og fløyt. skjemkortet virka jo som det skulle ingen grunn til å returnere, men følte meg litt misfornøyd. Detta va rogså fra multicom. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 multicom er nok noen "luringer" skal ikke handle der... Lenke til kommentar
Ahagmann2000 Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Loffelur, du har glemt en I i signaturen din Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå