Bone Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Heisann! Er det seriøst ikke mulig å gjøre om taste-konfigurasjonen på Worms3D? Ikke bytte taster? Jeg har en Joypad; kunne jo også bruk den.. men, Nei!? hmmz.. Lenke til kommentar
Jon-d Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Jeg tenkte det samme når jeg sveiva det igang for første gang... Er det mulig?? Ble så skuffa at jeg har ikke giddi å spilt det igjen! Lenke til kommentar
Slegga Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Jeg tenkte det samme når jeg sveiva det igang for første gang... Er det mulig?? Ble så skuffa at jeg har ikke giddi å spilt det igjen! Helt enige. Worms 3D var så absolutt skuffende. De burde holdt seg med deres klassiske 2D-spill. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Ein ting er sikkert, det Worms spillet eg har hatt det mest morro med og har spilt mest er Worms2! Worms3D likte eg, synest det var litt lite kraft i våpenene da du ikkje kan skyte ein worm uti med Bazooka når avstanden er litt for stor. Eg gjorde ferdig Single Player og det var det liksom, det er eit spill som er best med 2 eller fleire spillere. Du kan forresten ikkje skifte taster, ikkje det at eg synest det er så stort problem, tok 2 runder å venne seg til tastene. Lenke til kommentar
Hawkmoon Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Tok ikke lang tid før jeg ble vandt med styringen heller, men misliker av prinsipp et spill der du ikke har muligheter til å konfigurere kontrollen slik du selv vil... Har spilt en del multiplayer også, å kan nesten ikke huske å ha knerta noen ned til 0 hit points, de dør hver gang av å dette nedi vannet - noe som gjør at du går litt fort lei.... konklusjon - worms3d er en liten nedtur Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Kommer nok en patch til det.. Lenke til kommentar
RatmFan Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Worms 3D er rævva.... Lenge leve Worms i 2D!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå