Gå til innhold

3d marks 03

dor123

Anbefalte innlegg

Hallo,jeg lurer litt her på 3d marks scoren min,.

har en Barton 2500@3200

Asus a7v8x deluxe

Corsair ram 512mb pc3200

WD raptor

Radeon 9800pro

Men jeg får bare 4700 i 3d marks03 :angry: ,ekke det litt lite med det oppsettet!AA står ikke på og når cpu testen kommer så synker Fps til 1 og 0 :( tempen på cpu ligger på 55C load!har innstallert 3.9 driverene!men jeg har også prøvd omega driverene,men da bare sank scoren!!noen som har noen forklarende svar her?? Ram timingen er 6,3,2,2.Når jeg spiller Max pain2 og FF XI så får jeg plutselig opp en blå og lyden blir forvrengt og etter et par sekunder starter maskinen bare pånytt,tror ikke det er rammen som er problemet men kanskje jeg har litt for aggresive innstillinger på rammen??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jepp,jeg hadde probleme der lenge og så formaterte jeg,så gikk det fint en liten stund og så var de tilbake igjen !Spyware kanskje ja,skal fikse med et antivirus program og sjekke!Ingen programmer kjører i bakgrunnen,men jeg sitter med et 56k modem og når jeg logger meg inn så forsvinner de to datamaskinene nede i hjørnet som viser tilkoblingen min,jeg må enten dra ut ledningen eller restarte for og koble meg ut internetten igjen??

Endret av dor123
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...