Marvil Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 (endret) Her er en ny versjon av aroneid.com og før jeg går altfor langt med finishingen, kunne jeg tenkte meg noen tilbakemeldinger.. Dette skal gjøres, men det begynner å bli sent.. - Preloadscript i menyen.. - En bakgrunn til "hovedfeltet".. - En avsluttning på menyen nederst.. Noen som har formeninger om hva som kan gjøres bedre/annerledes..? ->Link<- Endret 18. desember 2003 av Marvil Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 18. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2003 Hadde vært fint om noen kunne kommentere også.. Lenke til kommentar
Kurgan Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Heisan, litt mye grått ?! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 18. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2003 Heisan, litt mye grått ?! Jo kanskje.. Hovedfeltet (under banner/høyre for meny) skal ha en bakgrunn, tipper den også i grått.. Bør jeg sette inn noen andre farger..? Rødt..? Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 De buene veed siden av navigasjonen kunne vært litt mindre, men sweet begynnelse. Likte foreløbig farge valget... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 18. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2003 De buene veed siden av navigasjonen kunne vært litt mindre, men sweet begynnelse. Likte foreløbig farge valget... Jo, men tror jeg dropper å gjøre noe med dem til jeg har fått til en bakgrunn til hovedfeltet.. Kanskje "smelte" dem sammen litt.. Får håpe resten går greit også.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Pent. Lurer bare på hvordan du skal løse linkingen? Hvis du fatter. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 18. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2003 Pent. Lurer bare på hvordan du skal løse linkingen? Hvis du fatter. Genialt spørsmål.. Noen idèer..? Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Jeg liker den øverste delen veldig godt - rød linje etc. Ser veldig bra ut. Menyen er helt ok... Litt mer farger hadde sikkert ikke vært dumt, det røde ser jo bra ut og kan sikkert brukes mer. Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Løse linkingen???? I menyen kunne jo det røde feltet fra bannern gått igjen som bakgrunn for skrift, på den måten hadde du gått mer farge... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Du mangler en helhet. Dvs når du får innhold på siden, vil det bare være grafikk opperst, mens til høyre for og under teksten vil det bli helt tomt. Prøv å binde alt sammen med noe mer grafikk i samme stil. Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 (endret) Litt vanskelig å si noe før det har kommet noe mer på siden, men jeg syns det ble litt for stor overgang mellom den stilige, ja den var det , mot den litt mer kjedelige menyen. Men det blir kanskje bra med en litt rødfarget mouseover når du legger inn det? Slik at du tar med noe fra headeren til resten av siden. Nå blir lissom det første jeg tenker når jeg kommer inn på siden at: "Jøss, tøff header, men hvor er resten av siden", hvis du skjønner. Hmmm, ble litt dårlig forklart men men... Endret 18. desember 2003 av EndeligFerie Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 18. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2003 Du mangler en helhet.Dvs når du får innhold på siden, vil det bare være grafikk opperst, mens til høyre for og under teksten vil det bli helt tomt. Prøv å binde alt sammen med noe mer grafikk i samme stil. Ah.. Ser poenget. Oppdatering kommer.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 (endret) Litt grått ja, og eg ville ha fått in borders rundt sida, samt en form for footer. Digger banneren, men få en liten tanke mørkere farge på det gråe. (gjelder resten også) Endret 18. desember 2003 av arve87 Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Må si jeg synes det er litt dårlig gjort å fjerne signaturer fra folk som har laget banneren til deg. Du mangler innhold på siden. Det kan være lurt å fikse dette for å få et bedre inntrykk av hvordan den kommer til å se ut. Den "slutter" kanskje litt "brått" i nedkant? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 18. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2003 Må si jeg synes det er litt dårlig gjort å fjerne signaturer fra folk som har laget banneren til deg. Du mangler innhold på siden. Det kan være lurt å fikse dette for å få et bedre inntrykk av hvordan den kommer til å se ut. Den "slutter" kanskje litt "brått" i nedkant? 1. Som du sa i mailen gikk det greit om det stod bannerdesign en annen plass på siden. Gidder ikke ha splætta ut en tekst på banneren. Det passer lissom ikke helt. (Men uansett; kongebanner!) 2. Innhold (hovedtingen) kommer, la ut designet for å høre hva folk syntest om fargevalg/meny osv.. 3. Som jeg skrev i trådstarten, det kommer en menyende.. Skal ikke være sånn. Nå driver jeg å oppdaterer menyen litt.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 18. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2003 Litt grått ja, og eg ville ha fått in borders rundt sida, samt en form for footer. Digger banneren, men få en liten tanke mørkere farge på det gråe. (gjelder resten også) Om footer er en sånn "celle" som ligger i bunn (med copyright osv), så kommer den.. Det med gråfargen skjønte jeg ikke helt..? Den lyseste gråfargen (bakgrunnen) må gjøres mørkere..? Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Må si jeg synes det er litt dårlig gjort å fjerne signaturer fra folk som har laget banneren til deg. Du mangler innhold på siden. Det kan være lurt å fikse dette for å få et bedre inntrykk av hvordan den kommer til å se ut. Den "slutter" kanskje litt "brått" i nedkant? 1. Som du sa i mailen gikk det greit om det stod bannerdesign en annen plass på siden. Gidder ikke ha splætta ut en tekst på banneren. Det passer lissom ikke helt. (Men uansett; kongebanner!) Med "et annet sted på siden" menes ikke på en underside, men et sted på _alle_ sidene. Kan sammenliknes med fx copyrightteksten nederst på itavisen.no. Uansett må du huske på at det er en grunn til at slike signaturer legges på. Jeg synes ikke denne signaturen er så stor og dominerende at det gjør noe. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 18. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2003 Okok. Får se hva det blir til når siden står ferdig.. Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Pent og stilfullt....likte spessielt "banneren" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå