Nopoint Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 (endret) Noen som har dette problemet med ZoneAlarm? Jeg får at en feil i TrueVector engine, så hver gang jeg restarte må jeg godkjenne alle applikasjonen som vil igjenom firewallen. Får disse feilmeldingene i hendelseslisten: TrueVector engine: File "C:\WINDOWS\Internet Logs\IAMDB.RDB" was corrupt and has been copied to "C:\WINDOWS\Internet Logs\xDB3.tmp". File "C:\WINDOWS\Internet Logs\IAMDB.RDB" was corrupt and has been deleted. TrueVector engine: File "C:\WINDOWS\Internet Logs\IAMDB.RDB" was corrupt, restoring from backup "C:\WINDOWS\Internet Logs\BACKUP.RDB" Kan det ha med at denne katalogen står som skrivebeskyttet? problemet er at vist jeg fjerner krysset i checkboksen for skrivebeskyttet så er den tilbake vist jeg går inn på egenskaper for katalogen etterpå igjen. Fint om noen kunne hjelpe meg her.. btw... jeg har prøvt å avinstallere og installere på nytt men samme feil er der. Får ingen feilmeldinger under installasjon. Endret 17. desember 2003 av Nopoint Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Virus? www.antivirus.om Lenke til kommentar
Nopoint Skrevet 18. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2003 (endret) Virus? thats it.... noen grunn til at det skulle være det?. Jeg har jo hatt Norton Antivirus Corp. 8.1 installert hele veien. Den har ivertfall ikke funnet noe virus. Endret 18. desember 2003 av Nopoint Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 du kan jo evt prøve en annen (og i mine øyne bedre) firewall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå