Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Oppskrift på hvordan du skal være en MANN

Anbefalte innlegg

Her kommer en liten guide til hvordan man skal være mest mulig ettertraktet mann!

En sånn der MANNEMANN som de kaller det.

1. Du må kunne snekre. Være en såkalt HANDYMAN!

Gjelder ikke at du kan å skru bil eller fikse datamaskiner. Nei, må være 2X2 og sag.

Kjøkken, gulv og platting. Det er attraktivt det.

2. Du må like rockemusikk :)))

Det er viktig at du hører på sånn der rock... For det gjør jeg! Sånn med skikkelig TRØKK i!

3. Tatovering

Du må ha tatoveringer fra 16-årsalderen som allerede har falmet. Må være overalt, intetsigende og totalt uten mening.

4. Formeninger

Du må en formening om alt, eller så har du ingen egne meninger

5. Maskulinitet

Svært viktig at du har ivaretatt din maskulinitet 100% - og alt du sier i sosiale sammenkomster underbygger dette

6. Du må komme med blomster

Det er kanskje det viktigste. Du kan være voldelig, kjefte og styre dagen lang men når du kommer med blomster kan jeg fortelle det til alle vennene mine.

Anonymous poster hash: 84f61...4e9
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Se her ja, en kvinne som har skjønt hva hun faktisk tiltrekkes.

Blomster er ok men kun dersom du har gjort deg fortjent til det.

I tillegg vil jeg supplere med aldri la deg påvirke følelsesmessig i negativ retning av en kvinne. Total likegyldighet er nøkkelen. Gjerne ignorer henne i flere dager, og aldri gi annet enn seksuelle komplimenter. Og aldri, aldri gråt. 

• Liker 3
Lenke til kommentar

Se her ja, en kvinne som har skjønt hva hun faktisk tiltrekkes.

Blomster er ok men kun dersom du har gjort deg fortjent til det.

I tillegg vil jeg supplere med aldri la deg påvirke følelsesmessig i negativ retning av en kvinne. Total likegyldighet er nøkkelen. Gjerne ignorer henne i flere dager, og aldri gi annet enn seksuelle komplimenter. Og aldri, aldri gråt.

Da jeg så overskiften trykte jeg meg inn for å lese hva du mener. Det er min nye hobby.

• Liker 9
Lenke til kommentar

Kanskje jeg skal lage en oppskrift på hvordan noen skal være en ettertraktet kvinne  :hmm:

Noen som ønsker det?

Kun hvis du klarer og komme opp med en like subjektiv søppel-liste som OP har spydd ut. 

Men logg deg gjerne av brukeren slik at du kan være anonym, slik at listens verdi  faller enda mer igjennom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...