Gå til innhold

Beste økosystem til å utvikle web app - kjapt?

Anbefalte innlegg

Hva er det beste økosystemet til å utvikle moderne web app kjapt? Hvor det er mulighet for klipp og lim inn mellom front end og back end / database? Det bør også være mulighet til å gå inn i koden. Støtte eksterne SQL-servere. Støtte for JS-bibioteker som Angular.

Mange har delte meninger om Microsoft Access, men det var veldig brukervennlig til å lage skjemaer som er koblet til en database. Jobbe med frontend og database visuelt. Takk på forhånd. 

Endret av webliz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du holder deg til en tråd, så får du alle svarene på ett sted, mye mer oversiktlig for deg. 

Og hvis du gir en forklaring på hva du synes er problemet med de forslagene du har fått til nå så treffer de neste forslagene du får mye bedre.

Du nevner Access, men vil ikke bruke det? Hvilke problemer har du med Access som du prøver å finne løsning på? (Jepp, svar i den andre tråde, kanskje?)

Endret av quantum
Lenke til kommentar

Beklager for dobbeltposting. Jeg nevner Access som er et godt verktøy til å organisere data fra tabell og til f.eks skjemaer uten å måtte kode. Klipp og lim inn. Men Access  takler ikke mye data og egner seg nok ikke som en database på nett. Men enkelheten til Access er det jeg prøver å sikte til. :)

Lenke til kommentar

Beklager for dobbeltposting. Jeg nevner Access som er et godt verktøy til å organisere data fra tabell og til f.eks skjemaer uten å måtte kode. Klipp og lim inn. Men Access  takler ikke mye data og egner seg nok ikke som en database på nett. Men enkelheten til Access er det jeg prøver å sikte til. :)

Se svar i den andre tråden din

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...