Aiphoenix Skrevet 18. oktober 2018 Del Skrevet 18. oktober 2018 Noen som har erfaringer rundt det? Er det noe spes jeg bør passe ekstra på? Takk! Lenke til kommentar
Mickey_OT Skrevet 18. oktober 2018 Del Skrevet 18. oktober 2018 toll og moms... så med mindre det er super gode deals, eller ting du ikke får tak i. amazon uk er nok bedre. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 18. oktober 2018 Del Skrevet 18. oktober 2018 Tror reklamasjon er vel det vanskligste egentlig? Særlig hvis det er over 1 år. Hvorfor er amazon uk bedre? Tror tyskland har vel bedre EU lover. Hvis man kan tysk. Lenke til kommentar
Mickey_OT Skrevet 18. oktober 2018 Del Skrevet 18. oktober 2018 du mener vel garanti... Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 24. oktober 2018 Del Skrevet 24. oktober 2018 Men er det noe fordel faktisk å reise til usa\ eller kjøpe ting fra usa? iphone er vel dyrt i norge. PSU ville jeg neppe kjøpt i usa generielt, selv om det finnes de som støtter 110\115 volt og 230 volt. Jeg ser eneste fordelen er hvis man skal reise til usa eller bo der, det kan være lønnsomt med tanke på pris. Da hvis man tar over pcer til usa om skatt\moms kan bli et problem? Lenke til kommentar
G Skrevet 24. oktober 2018 Del Skrevet 24. oktober 2018 Det mest behagelige hardware-kjøpet jeg har gjort fra USA her vært på Ebay, hvor man hos enkelte forhandlere har muligheten til å betale alle avgifter der og da ved klikk-på-kjøp-knappen. Da har det bare vært å troppe opp på postkontor/post-i-butikk å hente ut pakken etterpå. Ingen kr 6-7-800 avgifter å måtte stresse med for oppbevaring i påvente av fortolling. 1 Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 24. oktober 2018 Del Skrevet 24. oktober 2018 Jeg leser skrekk bare av prisene: $35.00 (approx. NOK 290.42) USPS Priority Mail International Flat Rate Envelope Slik er det veldig ofte på ebay, bare fraktprisen er langt høyere en å sende noe til kina. 312 MAIN ST OSLO, MN 56744-9998 Mistenker alt post fra USA havner på oslo S. Lenke til kommentar
barfoo Skrevet 24. oktober 2018 Del Skrevet 24. oktober 2018 312 MAIN ST OSLO, MN 56744-9998 Mistenker alt post fra USA havner på oslo S. Hæ? Du har funnet et sted som heter Oslo, i Minnesota i USA. Det ser ut til å være en småby. Du kan lese mer på wikipedia. Har du en kronisk trang til å ikke forstå det du skriver om? 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå