sisi22 Skrevet 18. oktober 2018 Del Skrevet 18. oktober 2018 Lurer på om det er noen der ute som i de senere årene har tatt ambulanseutdanning som privatist (ikke nettstudier), som kan svare meg på noen spørsmål? Lenke til kommentar
aswfg Skrevet 18. oktober 2018 Del Skrevet 18. oktober 2018 Den nye paramedic utdanningen på universitetsnivå skal erstatte mange av ambulansearbeiderene så du vil isåfall utdanne deg til et ganske snevert jobbmarked. Lenke til kommentar
sisi22 Skrevet 18. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2018 Mulig det, var ikke det jeg spurte etter? Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 19. oktober 2018 Del Skrevet 19. oktober 2018 Eg trur du skal ha bra flaks for å finne ein person her på forumet som har gått denne uvanlege utdanningsvegen i løpet av dei siste åra, og i tillegg er aktive nok på forumet til å oppdage spørsmålet og ønsker å gi seg til kjenne for å svare på uspesifiserte spørsmål. Eg trur du har langt større sannsynlegheit for å få fornuftige svar innanfor rimelig tid dersom du skriv kva du lurer på. Det er meir sannsynleg at det her på forumet finnes personar som har detaljert kunnskap utan å personleg erfaring med denne utdanninga (som for eksempel ambulansefagarbeidarar som har ein kollega (som ikkje er på forumet) og som har tatt utdanninga på vgs nivå som privatist utan å bruke nettstudier). 1 Lenke til kommentar
Sippe Skrevet 22. oktober 2018 Del Skrevet 22. oktober 2018 Jobber som ambulansearbeider og vi har hatt lærlinger som har tatt vg2 som privatist, inkluderte en av de nye lærlingene i år. Hva lurer du på? Vil sterkt anbefale å ta bachelore paramedic vist du har tenkt deg inn i ambulansetjenesten, da fremtidens krav vil kreve høyere utdanning etter all sannsynlighet, samt at du får mulighet til å få ett høyere lønnstrinn (ca 50-70k) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå