akelbo Skrevet 18. oktober 2018 Del Skrevet 18. oktober 2018 – Ikke spill på fem år.Nå er det endelig mulig å oppnå The Stanley Parables siste achievement Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 18. oktober 2018 Del Skrevet 18. oktober 2018 Jeg prøvde dette spillet i en halvtime, fant ut at humoren ikke var min kopp av te, og følte at dette er et trollespill. Jeg så denne achievmentet og bestemte meg for å utføre den. Letteste achievment i spillet. Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 18. oktober 2018 Del Skrevet 18. oktober 2018 Om eg ikkje hugser feil so var det so enkelt som å stille klokka på dataen, so fekk du achievementen... Litt sært at fleire har fått achievementen som kallast for "Unachievable" med disclaimer "It is impossible to get this achievement." enn Commitment-achievementen. Lenke til kommentar
eirikheggelund Skrevet 19. oktober 2018 Del Skrevet 19. oktober 2018 (endret) Om eg ikkje hugser feil so var det so enkelt som å stille klokka på dataen, so fekk du achievementen... Litt sært at fleire har fått achievementen som kallast for "Unachievable" med disclaimer "It is impossible to get this achievement." enn Commitment-achievementen. Det er juks. Alle achievement hunting communities ser veldig stygt på deg om du gjør det, og dersom du benytter deg av nettsider som loggfører dine achievements, så kommer administratorer til å bannlyse deg tvert. Er du ikke blant den gjengen, så er det selvfølgelig ikke så farlig. Endret 19. oktober 2018 av eirikheggelund Lenke til kommentar
Gringorilla Skrevet 23. oktober 2018 Del Skrevet 23. oktober 2018 Haha, digger at dere rapporterer dette. Men er det mulig å se når man sist spilte et spill i Steam? Husker nemlig ikke når jeg spilte det sist. Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 23. oktober 2018 Del Skrevet 23. oktober 2018 Haha, digger at dere rapporterer dette. Men er det mulig å se når man sist spilte et spill i Steam? Husker nemlig ikke når jeg spilte det sist. Det er bare å trykke på et spill i biblioteket ditt, så står det "Last played. Jeg tror det avhenger om det er installert. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå