ism_InnleggNO Skrevet 22. oktober 2018 Del Skrevet 22. oktober 2018 Useriøs introduksjon - "FM-sutrere" .... ? Vil man levere objektivt i fagblad som TU skal man unngå slike uttrykk. Etter å ha lest gjennom kommentarfeltet synes jeg det var en veldig treffende introduksjon. Makan til sutring er det faktisk lenge siden jeg har sett. Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 22. oktober 2018 Del Skrevet 22. oktober 2018 Jeg ser at de som ikke lyttet til NRK P1 ikke savner FM, mens de som lytter til P1 ofte savner FM. For de førstnevnte var det positivt med alle de nye kanalvalgene. Samme med de som levde i radioskygge tidligere, de priser DAB hvis de nå får inn radio, eller tier stille dersom de fortsatt ikke mottar radio. De som ikke lyttet til radio tidligere klager ikke over at FM er skrudd av, de er like fornøyd i dag. Lenke til kommentar
oppat Skrevet 22. oktober 2018 Del Skrevet 22. oktober 2018 > De innvendingene vi har minst sans for er sutrerne i Stor-Oslo Herlig at du bruker pluralis majestatis om deg selv. > Overgangen til DAB har med dette hatt en demokratiserende og inkluderende effekt. .. når du skriver om den verneverdige utkant-Norge og skriver om en teknologi som er definisjonen av overnfra-og-ned påprakket teknologi! Herlig og så på kornet! Er dette avansert ironi? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå