GlennLimos Skrevet 18. oktober 2018 Del Skrevet 18. oktober 2018 (endret) Hei! Er litt hjelpeløs i denne situasjonen, har alltid sett på PC som forbruksvare og har somregel alltid gitt dem videre før de har fått gått ut sin levetid hos meg. Jeg bygget en stasjonær for noen år siden, grunnoppsettet er som på vedlagt bildet. Inni så er det 2 quad radiatorer, en relativt kraftig vannpumpe og slanger, nippler osv. Har også en eske med reservedeler til PCen som følger med, jeg tenker jeg tar ut SSDene og selger den egentlig som en dele PC. Er 5000 for mye å be om? Endret 18. oktober 2018 av GlennLimos Lenke til kommentar
tommynecro Skrevet 18. oktober 2018 Del Skrevet 18. oktober 2018 Virker mer enn fair hvis det innvolverer vannkjølingsdeler i tillegg. 2 Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 18. oktober 2018 Del Skrevet 18. oktober 2018 Jeg synes det høres ut som et svært godt kjøp, spesielt hvis det er to GTX 780 i SLI med vannkjøling. 780 og 4770K er gode komponenter, det samme gjelder PSU. Regner med du har kjøpt helt nytt opplegg siden du vil selge som dele-PC? Hvis ikke er det jo mye her som er svært bruktbart videre 2 Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 18. oktober 2018 Del Skrevet 18. oktober 2018 2 stk 780 er ikke mye verdt i seg selv, tror selv et GTX 980 TI eller 1060 er vesentlig mere populært selv brukt. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 18. oktober 2018 Del Skrevet 18. oktober 2018 2 stk 780 er ikke mye verdt i seg selv, tror selv et GTX 980 TI eller 1060 er vesentlig mere populært selv brukt. Det stemmer nok helt sikkert, men når et 980Ti alene går for 2500 så blir det plutselig en ganske annen pris enn totalsummen TS snakket om Lenke til kommentar
GlennLimos Skrevet 19. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2018 Takker så meget for svar, får hive den ut på finn en dag. Takk takk igjen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå