Countryman Skrevet 17. oktober 2018 Del Skrevet 17. oktober 2018 Har hatt problemer i laaang tid med to gjentagende hendelser. Normalt sett sletter jeg bare varslingene, som jeg får hver eneste morgen, mens andre ganger forsøker jeg å fikse problemene uten hell. Problemet gjelder mine 2 outlook-kontoer som har synkroniserte inbokser. Inboksene synkroniseres, alle mailer ankommer både pc og mobil som de skal og jeg forstår ikke hva som skal være galt. To gjentagende varselmailer kommer hver morgen, en til hver av mine kontoer: 1: Se vedlagt screenshot om "we dont have permission to get email from...." Her har jeg fulgt oppskriften et uendelig antall ganger uten å finne noe som er "feil". Det er rett og slett ingeting jeg får gjort her inne. 2: Se vedlagt screenshot om "unusual activity". Jeg forstår ikke hvilken enhet dette kan gjelde for...får ikke gjort noe med problemet. Holder på å bli gæærn av disse varslingene hver morgen Setter pris på om noen har erfaring med dette og kan hjelpe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå