palh Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Hvilken spiller brukere dere til de forksjellige formatene ? til avi og mpeg bruker jeg selv bsplayer men nå vil jeg ha noe som spiller .mov og ikke kom med den dumme quicktime spilleren den klarer jeg ikke! noen forslag ? Lenke til kommentar
Musty Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 start - kjør - mplayer2 Det er den playeren jeg bruker til video. Til musikk og småklipp bruker jeg mest Winamp, men Windows Media Player 6.4 skal være noe av det beste for divx o.l. Lenke til kommentar
kosh Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 er bare quicktime eller andre appleavspillere som takler quicktime antar jeg...proprietær mpeg-4 videoformat Lenke til kommentar
palh Skrevet 17. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2003 start - kjør - mplayer2 Det er den playeren jeg bruker til video. Til musikk og småklipp bruker jeg mest Winamp, men Windows Media Player 6.4 skal være noe av det beste for divx o.l. denne takler ikke .mov som jeg var ute etter.. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 (endret) media palyer classic er den eneste spilleren jeg kjenner til som støtter quicktime, utenom selve quicktime spilleren (som sansynligvis er den messt rævva spilleren noensinne laget. Du kan jo ikke fullscreene engang). Søk på media player classic så finner du det. Media player classic fungerer forsovidt godt på alle formater, men jeg bruker: BSplayer - Standard Zoomplayer - Til backup, når jeg ønsker DVD-avspilling, avanserte funksjoner, eller 100% kontoll over TV-out skjermstørrelsejustering. Kan vel ta med at jeg har skrevet en guide på hvordan du installerer diverse codecs riktig, blant annet for avspilling av .ogm filer (som jeg bruker til å slippe alle mine anime-releases i), og filmer med AC3 lyd osv. Kort sagt, følger du instruksjonene til punkt og prikke skal du kunne spille det som spilles kan (med unntak av de formatene som trenger egen spiller, som real). http://animexplosion.edwardk.info/ogmguide/index.html Lykke til -Stigma Endret 17. desember 2003 av Stigma Lenke til kommentar
mandela Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 http://fileforum.betanews.com/detail.php3?fid=1049831315 http://fileforum.betanews.com/detail.php3?fid=1054136293 mediaplayer classic som følger med disse spiller av svcd, vcd, avi, mov og ram (bl.a.) hos meg (har ikke prøvd dvd) Lenke til kommentar
kerb Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Siden jeg foretrekker linux så bruker jeg mplayer, som er helt utrolig fantastisk. En del folk har nå laget binaries av mplayer til windows, så windowsbrukere kan dra nytte av denne flotte spilleren og mplayer kompilert for windows Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Hva er galt med Quicktime spilleren? Den gjør jobben. Er ikke det det viktigste? Lenke til kommentar
LuftWaffel Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Quicktime spilleren spiller ikke fullscreen bla. Selv bruker jeg Zoomplayer som også spiller quicktime. Siste versjon fikser også ufullstendige avi filer. No need for avifix! Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 (endret) Quicktime spilleren spiller ikke fullscreen bla. Jeg har en fullversjon av Quiktime og den spiller fullscreen så det durer etter. Men jeg foretrekker Zoomplayer Endret 18. desember 2003 av Aeternus Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 ZoomPlayer (3.20 pro) her også. Genialt program. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå