Gå til innhold

mov, avi, mpeg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
start - kjør - mplayer2

Det er den playeren jeg bruker til video. Til musikk og småklipp bruker jeg mest Winamp, men Windows Media Player 6.4 skal være noe av det beste for divx o.l.

denne takler ikke .mov som jeg var ute etter..

Lenke til kommentar

media palyer classic er den eneste spilleren jeg kjenner til som støtter quicktime, utenom selve quicktime spilleren (som sansynligvis er den messt rævva spilleren noensinne laget. Du kan jo ikke fullscreene engang).

Søk på media player classic så finner du det. Media player classic fungerer forsovidt godt på alle formater, men jeg bruker:

BSplayer - Standard

Zoomplayer - Til backup, når jeg ønsker DVD-avspilling, avanserte funksjoner, eller 100% kontoll over TV-out skjermstørrelsejustering.

Kan vel ta med at jeg har skrevet en guide på hvordan du installerer diverse codecs riktig, blant annet for avspilling av .ogm filer (som jeg bruker til å slippe alle mine anime-releases i), og filmer med AC3 lyd osv. Kort sagt, følger du instruksjonene til punkt og prikke skal du kunne spille det som spilles kan (med unntak av de formatene som trenger egen spiller, som real).

http://animexplosion.edwardk.info/ogmguide/index.html

Lykke til

-Stigma

Endret av Stigma
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...