kag Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Filmentusiaster som søker den gode filmopplevelsen slipper dette problemet.. Kanskje noe å tenke på? What's your point? At jeg heller burde ha tatt meg en tur på kino? Litt vanskelig det klumpen siden, f.eks Rain Man, og mange andre filmer ikke går på kino lengre. Dessuten, å se forskjellen mellom skikkelig DVD rip og noe som er tatt opp på kino er klin umulig når det bare er navnet på filmen som er oppgitt. Det var det jeg mente, og jeg beklager hvis det ikke kom godt nok frem. Lenke til kommentar
alexf Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Hva med å kjøpe filmen på lovlig vis? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 kjøper mange filmer lovlig jeg... p.s. ikke ironi, jeg kjøper faktisk mange filmer, men bare kvalitetsfilmer Lenke til kommentar
kag Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Hva med å kjøpe filmen på lovlig vis? Jeg gjør som MrLee (tror jeg). De filmene jeg kjøper, er gjerne filmer som er "over" de andre, og derfor verdt pengene. F.eks, Requiem for a dream og Moulin Rouge går i DVD hylla. ... mens Windtalkers og Basic får okkupere 700MB hver på hdd'n. Lenke til kommentar
alexf Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Hva med å kjøpe filmen på lovlig vis? Jeg gjør som MrLee (tror jeg). De filmene jeg kjøper, er gjerne filmer som er "over" de andre, og derfor verdt pengene. F.eks, Requiem for a dream og Moulin Rouge går i DVD hylla. ... mens Windtalkers og Basic får okkupere 700MB hver på hdd'n. I rest my case. Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Filmentusiaster som søker den gode filmopplevelsen slipper dette problemet.. Kanskje noe å tenke på? What's your point? At jeg heller burde ha tatt meg en tur på kino? Poenget mitt var vel å lese mellom linjene, som du skjønte. Du skrev at lite er mer hat enn dårlige ts'er, det tar bort filmgleden og så videre. Jeg svarer så at filmentusiaster som søker den gode filmopplevelsen ikke har dette problemet, ettersom disse aldri ville nøye seg med et nedlastet produkt i dårlig kvalitet. Å klage på at folk har dårlig kvalitet på filmene rundt om blir litt som å ringe til EA Games for å klage på at iso-filene du bruker til battlefield 1942 plutselig er korrupte, eller ringe til Warp for å klage på skiftende rip-kvalitet på den siste afx-skiva. Litt teit, med andre ord. I dag kjøpte jeg meg forresten noen gode filmer. Delicatessen, Seven Samurai og Satyricon, alt for 298,50,- minus rabatt. Det fine med å ha kjøpt de er at jeg har garanti på kvaliteten, jeg trenger ikke å stole på at noen har rippet de på riktig måte. I motsetning - den elendige ts'en jeg har av f.eks. Jackass The Movie holder jeg viselig kjeft om, vel vitende om at skal jeg ha kvalitet så kjøper jeg det. Lenke til kommentar
Duron rocks Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 koselig det da.. får man følelsen av å være på kino med på kjøpet... LOL! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå