vihovde Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Connecten min er helt på trynet i de siste dagene , har Bravo og varierer fra 380 - 1032. En time funker allt perfekt, får så å dale ned til 380. Andere som har samme problemet ? Er bosatt i Stavanger / Sandnes Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Connecten min er helt på trynet i de siste dagene , har Bravo og varierer fra 380 - 1032. En time funker allt perfekt, får så å dale ned til 380. Andere som har samme problemet ? Er bosatt i Stavanger / Sandnes har også problemer med NGT, internet forsvinner i 2sek, alle downloads stopper opp og jeg logges ut av MSN noen her med en løsning på det problemet? Har aldri hatt varierende speed slik som deg, dog har internett vært borte en del ganger... Men de har nå ihvertfall økt hastighetene nå, det skal de ha Lenke til kommentar
bajsmaster Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Anbefaler dere begge to å forsøke å oppgradere firmware på router via http://endring.nextgentel.no Lenke til kommentar
Jon-d Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Jeg har Bravo og har bra hastighet, men speedometeret på ITavisen er helt fcuked up... Tester jeg der får jeg ca 200kbps (og jeg har ingenting annet i bakgrunnen som stjeler båndbredde), men laster jeg ned filer fra andre steder får jeg hastighet over 1 mbps jevnt. Andre som har problemer med ITavisens speedometer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå