Gå til innhold

ANMELDELSE: Call of Duty: Black Ops 4

Anbefalte innlegg

Problemet med Blackout er at de fleste spillerne er COD spillere, og de fleste har en svært aggressive spillestil og kun ute etter kills... dette fører til svært lite taktikk slik som vi kjenne fra PUBG, og mest runn and gunn. noe som vil føre til at PUBG og Battelfield Spilleren ikke gidder å spille dette lenge.. når Fierstorm kommer, som jeg tipper vil bli et Middel Paste BR spill. vill nok 99% av PUBG og BF folka holde seg til Fierstorm og Pubg.. Gleden i Blackout vil være kortvarig!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ytelsen på pc er dessverre ganske begredelig. Bortsett fra det liker jeg spillet veldig godt :)

På tide å oppgradere maskinen din om du synes det er dårlig performance i noe så relativt lett-drevent.

Har kun ett 1060 kort og r5 1600 cpu og dropper igrunn aldri under 100fps med alt på medium/very high.

Jeg har vesentlig bedre specs, i5 6600k og gtx1070 amp! Sitter med drops ned til 85 fps i Blackout med alt på low og config fix. Alt under 144 fps er ikke godt nok. Har i7 7700k + gtx1080 på veg men det ryktes at det sliter med å opprettholde stabil fps også. Får se.

det vil bli bedre med fremtidig Optimalisering som kommer med oppdateringer. dont worry!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...