unik42 Skrevet 18. oktober 2018 Del Skrevet 18. oktober 2018 Hva f*en a? EU er mer ubrukelig som "q" i queue. Er det ikke "ueue" som er ubrukelig? 2 Lenke til kommentar
Bjowol Skrevet 18. oktober 2018 Del Skrevet 18. oktober 2018 Er det ikke "ueue" som er ubrukelig? tenkte det samme jeg også. 1 Lenke til kommentar
magnushegge Skrevet 18. oktober 2018 Del Skrevet 18. oktober 2018 Dette må jo være en misforståelse fra Tek-redaksjonen? Det Google gjør er å åpne for at produsenter kan levere telefoner MED Google Play uten at de bundles med Chrome og Search. Siden det er denne bundlinga som har gitt mye av intektene til Android vil de nå tilby produsentene å selge telefoner uten bundling, men mot at de betaler en "avgift" til Google. Slik jeg har forstått denne saken også. Her tror jeg Tek må sjekke litt grundigere. Telefoner uten Google apps pakken, uten Play Store, Chrome, Search osv har eksistert lenge. Nytt nå er at Play store, Chrome og Goole Search kobles fra hverandre og man kan få en telefon med Play store, Firefox og Bing som standard søkeleverandør f.eks. 1 Lenke til kommentar
Maestro1901 Skrevet 19. oktober 2018 Del Skrevet 19. oktober 2018 Android uten google store er ubrukelig, må vel roote mobilen for å installere apper da. Håper dette aldri skjer ellers går jeg for apple. Det er enklere enn å installere et program på pc-en din! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg