IwwY^^ Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Jeg har en Archos Multimedia 20 og et usb2.0 kit. Når jeg plugger inn mp3 spilleren i usb 2.0 porten får jeg denne beskjeden: En Høyhastighets-usb-enhet er koblet inn i en ikke-høyhastighets hub. Så står det at det anbefales at jeg installerer en vertskontroller for å få utnyttet full hastighet. Har et chieftec kabinett og bruker portene foran på kabinettet. Hvor får jeg tak i en slik vertskontroller. Alle portene er visst delt opp i flere "hubber" Med 2 porter i hver hub.. Takker for alle svar ang. dette! Lenke til kommentar
snole Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Prøv USB'ene bak. Er vel en mulighet for at ikke alle USB'ene dine er USB 2.0 Lenke til kommentar
tommis Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Hadde for ikke lenge siden et problem med å installere usb-driverene på et epox hovedkort, da måtte jeg legge inn SP1 for at det skulle funke... Bare en tanke. Lenke til kommentar
IwwY^^ Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2003 Problemet er bare at jeg ikke har en Valid xp cd-key.. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Problemet er bare at jeg ikke har en Valid xp cd-key.. Da har du ett problem, fordi du MÅ ha sp1 for å få usb2.0 Hi-Speed USB. Viktig det skal stå usb2.0 Hi-Speed USB , ikke usb2.0. Så på mitt msi 875P neo så står det Hi-Speed USB på branketten som eg satte i en av de ledige kort plassene. Lenke til kommentar
AMPFILER Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 samma problem som deg. men det løser seg så fort du får inn USB 2.0 driver. jeg lasta ned usb 2.0 driver til ASUS deluxe kortet mitt. lasta ned driveren til 98/me, funker som smurt:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå