Gå til innhold

[Løst] Tomrom på siden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det skyldes at det er satt av plass til annonse, men det kommer ikke alltid annonse. Å ikke ha tomrommet der ville ført til at man kan oppleve hopping under navigering.

Skal dette dukke opp for innloggede brukere også? For dette er jo helt forferdelig stor og forstyrrende reklame.

 

Se hvor mye av siden som er reklame og som må scrolles forbi hver gang man åpner en side.

 

Hvis dette er planen for diskusjon.no så blir jeg enten å slutte å bruke tjenesten eller installere adblocker på telefonen også. Det er jeg garantert ikke alene om.

post-137535-1243279_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Skal dette dukke opp for innloggede brukere også? For dette er jo helt forferdelig stor og forstyrrende reklame.

 

Se hvor mye av siden som er reklame og som må scrolles forbi hver gang man åpner en side.

 

Hvis dette er planen for diskusjon.no så blir jeg enten å slutte å bruke tjenesten eller installere adblocker på telefonen også. Det er jeg garantert ikke alene om.

 

Det vil gjelde innlogga brukarar òg ja. Sjå: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1826655&p=24625958

Lenke til kommentar

Det vil gjelde innlogga brukarar òg ja. Sjå: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1826655&p=24625958

Wow, så det var ikke en feil nei. Tror ikke jeg har opplevd noe mer irriterende reklame siden pop-ups var en ting.

 

Da blir det kun når jeg kan bruke ad-blocker fra min side. Ikke klikker jeg på reklame uansett så de taper ikke noe på meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det skyldes at det er satt av plass til annonse, men det kommer ikke alltid annonse. Å ikke ha tomrommet der ville ført til at man kan oppleve hopping under navigering.

Tror dere må kikke litt mer på denne løsningen. For hopping er det okke som. Skjer hele fordømte tiden at man trykker og bommer fordi da har dritet i toppen loadet og siden hopper ned.

 

Håpløst. Nekter å tro at annonsørene ønsker å ha det slik.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...