finfyr Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Hei dere. Sitter på et Minolta 500si, som jeg aldri bruker. Derfor kunne jeg jo prøvd å bli kvitt det. Men hvor? Har kamerahus og to objektiver. Noen butikker som tar imot slikt, og kjøper det? Sikkert lav pris... QXL er vel sikkert det beste alterntivet. Anders Lenke til kommentar
fishlake Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Andre (og billigere) alternativer er finn.no og foto.no Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Oslo Kameraservice og Lømork kan du sjekke ut! Hva er det for noen objektiv? er nemlig på utkikk... Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 28. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2004 Heisann. Et er originalt Minolta 28-75mm eller noe. Mens det andre er et 75-210mm eller noe. Sannelig ikke helt sikker jeg. Er ihvertfall Sigma. Kan sjekke mer om du er interessert? Send gjerne PM Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Hardware.no har jo eget bruktmarked..Går sikkert an å se hvor mye du får for det der... Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 28. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2004 Har allerede prøvd der, uten særlig respons. Problemet er vel at jeg får så lite for det, at det ikke "lønner" seg å selge det. Om dere skjønner hva jeg mener. Blir vel liggende å støve ned. Blir meget fine bilder da, og jeg digger lysbilder, så kanskje jeg burde brukt det litt Lenke til kommentar
total Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=259208 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå