Gå til innhold

"Underground" det nye ultra/extreme/super?

Anbefalte innlegg

joda er vel en del underground, men synes det indre er vel så viktig som det ytre. mener nfsu scorer bra på det indre, fin fartsfølelse variasjon stort sett hele tiden. muligens litt for vanskelig innimellom. at noen spill heter underground plager ikke meg. blir jo flere og flere spill og så da er det vel naturlig at noen får den samme endingen.. har ikke prøvd de andre spillene som har underground i tittelen, men jeg mener det passer inn i nfs. :cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har stussa på det selv, dukka opp to stykk fra to forskjellige utgivere som het Underground. Er det andre underground-spill vi ønsker oss, da? Som liksom tar oss med til undergrunnsmiljøene av de en gang så glansbilde-liknende spillene?

Støtter Mario Underground, men her er spill jeg først og fremst (for)venter i denne anledning:

Sim City: Underground (slenger med Sims: Underground også)

Battlefield 1942: Underground

Command and Conquer: Underground

Noen som tok tråden? :)

Endret av JayHeM
Lenke til kommentar
Har stussa på det selv, dukka opp to stykk fra to forskjellige utgivere som het Underground. Er det andre underground-spill vi ønsker oss, da? Som liksom tar oss med til undergrunnsmiljøene av de en gang så glansbilde-liknende spillene?

Støtter Mario Underground, men her er spill jeg først og fremst (for)venter i denne anledning:

Medal of Honor: Underground

Jeg har jo allerede sagt at det allerede er et spill som heter Medal Of Honor: Underground til PS1! :yes:

Lenke til kommentar

Sim City: Underground og Battlefield: Underground høres hvertfall kult ut.

Lenke til kommentar

Hehe, moro!

Flight Simulator 2006: Underground.

The Sims: Underground. (Du kan få jobb som DJ eller i kloakken)

Britneys Dance Beat 2: Underground (gjør Britney hipp!)

...eller eventuelt...

Microsoft Windows Underground (synker til nye lavmål)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...